Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Ser den, det er ildsjelene på mo som holder liv i klubben og følgelig er det der det evt skjer noe.

Skal ikke snakke for andre men hadde det skjedd noe interressant en plass det ikke tar en dag å kjøre til/fra hadde jeg not tatt turen.

Ikke er bilen min noe å vise frem og ikke ønsker jeg "blest" rundt den, men det er bmw nr 7 tror jeg så det kan vel kalles en interresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg dro på treff, så var det for å se andres biler og sosialisere litt. Er ikke så fryktelig sosial til vanlig, så kan være greit å få luftet seg litt iblant.

Bortsett fra M3-en har jeg aldri hatt noe å vise fram. Jeg parkerer bilen og titter på andres. Er rett som det er både pene og spesielle biler på disse treffene. Nå tror jeg nok din bil er mer å vise fram enn du tror ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg dro på treff, så var det for å se andres biler og sosialisere litt. Er ikke så fryktelig sosial til vanlig, så kan være greit å få luftet seg litt iblant.

Bortsett fra M3-en har jeg aldri hatt noe å vise fram. Jeg parkerer bilen og titter på andres. Er rett som det er både pene og spesielle biler på disse treffene. Nå tror jeg nok din bil er mer å vise fram enn du tror ;)

Samme som jeg tenker, greit å se andre sine saker og høste erfaringer osv..

Sett m3en din på avstand når jeg har kjørt forbi noen ganger. Det er jo et ikon (som har steget seriøst i pris) som er verdt å ta vare på og vise frem ja..

Bilen min er ikke akkurat en showvinner, kjørt på salt i non år så har litt å kose meg med nå når det blir vær til sånt.

Men back in the days derimot, hadde en 2002ti med "turbostyling" og Alpina 2.2 stroker. Det var bilen sin det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner M3-en litt skal innrømme det. Særlig på sånne dager som denne. Stelle og styre for så å avslutte en fin dag med en kjøretur. Jeg har veldig lyst på Alpina i ett eller annet format. Men det blir nok antakelig en M istedet tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner M3-en litt skal innrømme det. Særlig på sånne dager som denne. Stelle og styre for så å avslutte en fin dag med en kjøretur. Jeg har veldig lyst på Alpina i ett eller annet format. Men det blir nok antakelig en M istedet tror jeg.

Nei uffda, en M vil man jo ikke ha :)

Har en Mplan sjøl, i et karosseri jeg slett ikke liker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen i området som kunne være interessert i og kjøpe e39'en? vurderer og selge da kjerringa har lyst på nyere bil.

uker3xelguvn518uld9r.jpg

2000 modell 530dat, akkurat rundet 230'km... grei bruksstand, mest langkjørt. noe kosmetisk småplukk og muligens noen foringer som burde skiftes. Skiftet etter 200'km: alt av hjul-lager, skiver, klosser, håndbrekk, skiftet olje og filter på automaten og mye mye mer. Tar EU-kontroll i nesteuka. Kunne tenke meg rundt om 100 000.- slik den står

Skal også selge en Peugot 206 i grei stand, Rullet ca 210'km. Selger også en 2005 Ford Transit Varebil med en dysefeil og periodisk ulyd i klutsj eller svinghjul pluss en del overflaterust (selges billig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen i området som kunne være interessert i og kjøpe e39'en? vurderer og selge da kjerringa har lyst på nyere bil.

[ Bilde ]

2000 modell 530dat, akkurat rundet 230'km... grei bruksstand, mest langkjørt. noe kosmetisk småplukk og muligens noen foringer som burde skiftes. Skiftet etter 200'km: alt av hjul-lager, skiver, klosser, håndbrekk, skiftet olje og filter på automaten og mye mye mer. Tar EU-kontroll i nesteuka. Kunne tenke meg rundt om 100 000.- slik den står

Skal også selge en Peugot 206 i grei stand, Rullet ca 210'km. Selger også en 2005 Ford Transit Varebil med en dysefeil og periodisk ulyd i klutsj eller svinghjul pluss en del overflaterust (selges billig).

Det frista, må bare bli kvit e34 først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3yqbwvp0lpmy39vimaeb.jpg

Lovde Downpipe å legge ut, så her er et mobilbilde

Etter litt vel mye arbeid å få av den gamle fangeren, så sitter den nye på som smurt :)

Den gamle Kerscher M-line hadde jeg tenkt å selge eller gi bort, men vi måtte rive den sunn pga at den var limt(!) på krasjbjelken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Va nu enda godt at du ikke har begynt å bruke opeldeler.

Ligna på fargen på det bildet der, raska på å ta et nytt :)

Ja det bilde dær lyver igrunn veldig, ser ikke så godt fargen men skal få knipsa noen i helga, da må den være ferdig montert vill jeg tro :P

Ble bra med CSL fanger Gorg! Bare å få deg en strøken skiltramme og skilt nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...