Odd-M Skrevet Juli 13, 2012 Skrevet Juli 13, 2012 Har du et slikt sett med sommerdekk? Mye gummi igjen? ja har ett sett med sommerdekk og bra med gummi, men som sagt så ligger de i trondheim, men kan kanskje få de opp i neste uka om du er intressert? Ja om felgene er hele og fine uten kantkjøringer og det er litt gummi igjen er jeg veldig interessert. Reiser sansynligvis på ferie om et par uker, muligens neste helg. Om du ikke får de opp før da må det nesten vente til slutten av august.
Kvasi Skrevet Juli 13, 2012 Skrevet Juli 13, 2012 Noen som trenger en 10" JL audio jeg ikke bruker lengre?
Kvasi Skrevet Juli 14, 2012 Skrevet Juli 14, 2012 Nån som har dekselet under rattstamme og det oppe inni hanskerommet til E30 å selge? har en kjenning som har salg på bilen og trenger det fort.
ellingz1 Skrevet Juli 14, 2012 Skrevet Juli 14, 2012 Har du et slikt sett med sommerdekk? Mye gummi igjen? ja har ett sett med sommerdekk og bra med gummi, men som sagt så ligger de i trondheim, men kan kanskje få de opp i neste uka om du er intressert? Ja om felgene er hele og fine uten kantkjøringer og det er litt gummi igjen er jeg veldig interessert. Reiser sansynligvis på ferie om et par uker, muligens neste helg. Om du ikke får de opp før da må det nesten vente til slutten av august. De er kantkjørte ja,skal se om jeg får ett par bilder av de jeg kan pm til deg
martinwenberg Skrevet Juli 15, 2012 Skrevet Juli 15, 2012 Noen som har original BTR til m20 motor å selge billig??
Elliott Skrevet Juli 16, 2012 Skrevet Juli 16, 2012 Vurderer å selge "bbs'ene", 18x9 ET30 med lite kjørte 225/40, har kjørt med dem bare ett par mnd siden jeg kjøpte dem i fjor høst. Selvkost 15000kr, Bud? PS: Felgene er IKKE kjøpt på GS-bildeler, disse ble bestilt etter mål via P&R. Selger for jeg har tenkt å selge ett par biler og tror det lønner seg å selge felgene utenom, vist jeg ikke bare legger dem til siden, har ikke helt bestemt meg
bmw vin rød Skrevet Juli 16, 2012 Skrevet Juli 16, 2012 Vurderer å selge "bbs'ene", 18x9 ET30 med lite kjørte 225/40, har kjørt med dem bare ett par mnd siden jeg kjøpte dem i fjor høst. Selvkost 15000kr, Bud? PS: Felgene er IKKE kjøpt på GS-bildeler, disse ble bestilt etter mål via P&R. [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Selger for jeg har tenkt å selge ett par biler og tror det lønner seg å selge felgene utenom, vist jeg ikke bare legger dem til siden, har ikke helt bestemt meg ja takk begge dela ska du kvit dæ med e36
Dan Skrevet Juli 16, 2012 Skrevet Juli 16, 2012 Hvis du har råd behold dem. Kan jo hende du kjøper deg noe artig senere som passer som hånd i hanske
Elliott Skrevet Juli 17, 2012 Skrevet Juli 17, 2012 Hvis du har råd behold dem. Kan jo hende du kjøper deg noe artig senere som passer som hånd i hanske Tenkte å kjøpe meg E91, men da tror jeg at jeg har lyst på Style95 felger Vurderer å selge "bbs'ene", 18x9 ET30 med lite kjørte 225/40, har kjørt med dem bare ett par mnd siden jeg kjøpte dem i fjor høst. Selvkost 15000kr, Bud? PS: Felgene er IKKE kjøpt på GS-bildeler, disse ble bestilt etter mål via P&R. [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Selger for jeg har tenkt å selge ett par biler og tror det lønner seg å selge felgene utenom, vist jeg ikke bare legger dem til siden, har ikke helt bestemt meg ja takk begge dela ska du kvit dæ med e36 Ja bare å kjøp E36 kommer for salg ettervært
Elliott Skrevet Juli 17, 2012 Skrevet Juli 17, 2012 Ska vi ikke bytt E36'en i caben Mats? Plan va å frigjør litt kapital og kvitt sæ me nå bila, litt førr mye me 5stk så du kan heller kjøp den av mæ
bmw vin rød Skrevet Juli 17, 2012 Skrevet Juli 17, 2012 Vurderer å selge "bbs'ene", 18x9 ET30 med lite kjørte 225/40, har kjørt med dem bare ett par mnd siden jeg kjøpte dem i fjor høst. Selvkost 15000kr, Bud? PS: Felgene er IKKE kjøpt på GS-bildeler, disse ble bestilt etter mål via P&R. [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Selger for jeg har tenkt å selge ett par biler og tror det lønner seg å selge felgene utenom, vist jeg ikke bare legger dem til siden, har ikke helt bestemt meg får æ start på e34 så blir den solt og da e æ intrisert i e36
Elliott Skrevet Juli 17, 2012 Skrevet Juli 17, 2012 Vurderer å selge "bbs'ene", 18x9 ET30 med lite kjørte 225/40, har kjørt med dem bare ett par mnd siden jeg kjøpte dem i fjor høst. Selvkost 15000kr, Bud? PS: Felgene er IKKE kjøpt på GS-bildeler, disse ble bestilt etter mål via P&R. [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Selger for jeg har tenkt å selge ett par biler og tror det lønner seg å selge felgene utenom, vist jeg ikke bare legger dem til siden, har ikke helt bestemt meg får æ start på e34 så blir den solt og da e æ intrisert i e36 Mange som e interisert i den
MikaelR Skrevet Juli 17, 2012 Skrevet Juli 17, 2012 Vurder å selg E36 på samme måte.. ta av felger å fronfanger.. å selg den billigere får jo ikke så mye før en gammel TDS som jeg vil sitt igjen med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå