Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Har du et slikt sett med sommerdekk? Mye gummi igjen?

ja har ett sett med sommerdekk og bra med gummi, men som sagt så ligger de i trondheim, men kan kanskje få de opp i neste uka om du er intressert?

Ja om felgene er hele og fine uten kantkjøringer og det er litt gummi igjen er jeg veldig interessert. Reiser sansynligvis på ferie om et par uker, muligens neste helg. Om du ikke får de opp før da må det nesten vente til slutten av august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du et slikt sett med sommerdekk? Mye gummi igjen?

ja har ett sett med sommerdekk og bra med gummi, men som sagt så ligger de i trondheim, men kan kanskje få de opp i neste uka om du er intressert?

Ja om felgene er hele og fine uten kantkjøringer og det er litt gummi igjen er jeg veldig interessert. Reiser sansynligvis på ferie om et par uker, muligens neste helg. Om du ikke får de opp før da må det nesten vente til slutten av august.

De er kantkjørte ja,skal se om jeg får ett par bilder av de jeg kan pm til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å selge "bbs'ene", 18x9 ET30 med lite kjørte 225/40, har kjørt med dem bare ett par mnd siden jeg kjøpte dem i fjor høst. Selvkost 15000kr, Bud?

PS: Felgene er IKKE kjøpt på GS-bildeler, disse ble bestilt etter mål via P&R.

q1hbj11pixozwauubzb2.jpg

dlmb17fe56dhsevssczo.jpg

js6dy9blazr0bndwf9le.jpg

Selger for jeg har tenkt å selge ett par biler og tror det lønner seg å selge felgene utenom, vist jeg ikke bare legger dem til siden, har ikke helt bestemt meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å selge "bbs'ene", 18x9 ET30 med lite kjørte 225/40, har kjørt med dem bare ett par mnd siden jeg kjøpte dem i fjor høst. Selvkost 15000kr, Bud?

PS: Felgene er IKKE kjøpt på GS-bildeler, disse ble bestilt etter mål via P&R.

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Selger for jeg har tenkt å selge ett par biler og tror det lønner seg å selge felgene utenom, vist jeg ikke bare legger dem til siden, har ikke helt bestemt meg :)

ja takk begge dela

ska du kvit dæ med e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har råd behold dem. Kan jo hende du kjøper deg noe artig senere som passer som hånd i hanske ;)

Tenkte å kjøpe meg E91, men da tror jeg at jeg har lyst på Style95 felger :)

Vurderer å selge "bbs'ene", 18x9 ET30 med lite kjørte 225/40, har kjørt med dem bare ett par mnd siden jeg kjøpte dem i fjor høst. Selvkost 15000kr, Bud?

PS: Felgene er IKKE kjøpt på GS-bildeler, disse ble bestilt etter mål via P&R.

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Selger for jeg har tenkt å selge ett par biler og tror det lønner seg å selge felgene utenom, vist jeg ikke bare legger dem til siden, har ikke helt bestemt meg :)

ja takk begge dela

ska du kvit dæ med e36

Ja bare å kjøp ;) E36 kommer for salg ettervært :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å selge "bbs'ene", 18x9 ET30 med lite kjørte 225/40, har kjørt med dem bare ett par mnd siden jeg kjøpte dem i fjor høst. Selvkost 15000kr, Bud?

PS: Felgene er IKKE kjøpt på GS-bildeler, disse ble bestilt etter mål via P&R.

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Selger for jeg har tenkt å selge ett par biler og tror det lønner seg å selge felgene utenom, vist jeg ikke bare legger dem til siden, har ikke helt bestemt meg :)

får æ start på e34 så blir den solt og da e æ intrisert i e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å selge "bbs'ene", 18x9 ET30 med lite kjørte 225/40, har kjørt med dem bare ett par mnd siden jeg kjøpte dem i fjor høst. Selvkost 15000kr, Bud?

PS: Felgene er IKKE kjøpt på GS-bildeler, disse ble bestilt etter mål via P&R.

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Selger for jeg har tenkt å selge ett par biler og tror det lønner seg å selge felgene utenom, vist jeg ikke bare legger dem til siden, har ikke helt bestemt meg :)

får æ start på e34 så blir den solt og da e æ intrisert i e36

Mange som e interisert i den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...