Gorg Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Det er innebygd motstand i sideblink-lykta, og har prøvd med en 5W motstand i tillegg, men det hjalp ikke.Tenkte jeg skulle prøve å seriekoble to motstander, men tror ikke det har noe effekt. Rart at det ikke skjer på frontblink, der har jeg også led pærer, og motstand men ikke noe slik blinking. Utifra det jeg har sett av programvare på nett, så skal det være enkelt, men det er vel kanskje bare hvis man har noe uorginalt utstyr vil jeg tro Send meg en melding hvis noen får tak i slikt utstyr eller vet noen som kan Seriekobling av to motstander vil kun resultere i at du får dobbelt så mye motstand og vil fungere mot sin hensikt, paralellkobler du to får du halvparten av motstanden dersom de er like store. Setter du en motstand i serie med LED-pæra får du mindre spenning over pæra, setter du to i serie får du enda mindre, det kan kansje hjelpe (tviler), pæra lyser da også dårligere pga lavere spenning, så avhenger også av effektstørrelsen på pæra... Er du over middels interessert kan du bestille deler fra elfa.se og lodde deg en krets bestående av printkort med en Transistor og en liten kondensator som kan forsinke innkoblinga alt ifra noen microsekunder til et sekund avhengig av kondensatorstørrelsen (pæra lyser ikke før kondensatoren er "ladet opp"...) Hadde det vært meg tror jeg heller jeg hadde spist LED-pærene og heller satt i halogenpærer, som reflektorer i tilleg er tilpasset Har ikke troa på noe annet enn å få programmert bort problemet eller bytte til halogen igjen. Nå var begge sideblinklyktene gamle, slitt og lekk så da må jeg handle helt nytt
Kvasi Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Klarer ikke helt å se fasinasjonen for LED-lys all den tid strømregninga på bilen er såpass lav som den er. For ikke å snakke om i skiltlysetne.. Ser ingen fordel som helst med at det blir lettere å lese skiltnummeret..
FredrikWake Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 lenge sia det har blitt no treff i bodø da? Det egentlige tråd-emnet spora vel av på side 2!
Kvasi Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 lenge sia det har blitt no treff i bodø da? Det egentlige tråd-emnet spora vel av på side 2! As usual på bimmers
Trollet_ Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Klarer ikke helt å se fasinasjonen for LED-lys all den tid strømregninga på bilen er såpass lav som den er. For ikke å snakke om i skiltlysetne.. Ser ingen fordel som helst med at det blir lettere å lese skiltnummeret.. Mye støy på radioen lager de og...
Elliott Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 lenge sia det har blitt no treff i bodø da? hehe det skulle vi fått til
Trollet_ Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 Vi kunne jo tatt en dag i ei helg oppe på Isbana
ellingz1 Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 Vi kunne jo tatt en dag i ei helg oppe på Isbana Høres hyggelig!
MikaelR Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 Ja det stemme.. før det e enormt glatt ute på landeveian
Kvasi Skrevet Januar 19, 2013 Skrevet Januar 19, 2013 Prøv med 255/40/19 piggfritt Kan garantere at 205/50x16 piggfritt funker like dårlig. Glatt ja..
Dan Skrevet Januar 19, 2013 Skrevet Januar 19, 2013 Klarte å lure meg Valnesfjord-Fauske tur/retur uten å havarere. Men det gikk ikke fort. Artige var at ingen tok meg igjen heller, så ja, det var nok glatt for de fleste i dag. Piggfritt i dag er som å gå på skøytebane uten skøyter. Bambi time
Kvasi Skrevet Januar 19, 2013 Skrevet Januar 19, 2013 Men så gøy at, det er jo skikkelig lett å spinne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå