Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja venter på våren og + grader. Skal bygge om IS`n til 328. Har ikke garasje så skal stå ute å skru. Hyl ut hvis noen har en ledig mekkeplass innendørs :)

Skrevet
Hehe, ser at denne tråden ikke lenger dreier seg heeeelt om det den startet som, så våger meg på en frekkis ;)

Ser at det er en god del folk her inne fra Bodø-området. Er det noen som har deler/delebil stående, og som kan tenke seg å bli kvitt ett sett speil til en e39? M-speil er også interessant ;) Ny lås til bakluke trengs også. Lurer også på å gjøre noen andre kosmetiske oppgraderinger. Nye lykter, aerodynamic frontleppe/bak osv. Om noen generelt har noen deler de vil bli kvitt kan de jo bare si ifra ;)

Haha, kult nick :P

Skrevet

Har nettopp skaffet meg ett 100 kvadrat stort verksted, med 40 kvadrat andre etasje. Nettopp pusset opp for over 100 tusen, med alt av vegger/tak og gulv nytt+ alt det elektriske. Skal begynne å flytte inn neste helg, så det blir bra! :D

Skrevet
Har nettopp skaffet meg ett 100 kvadrat stort verksted, med 40 kvadrat andre etasje. Nettopp pusset opp for over 100 tusen, med alt av vegger/tak og gulv nytt+ alt det elektriske. Skal begynne å flytte inn neste helg, så det blir bra! :D

Hørtes seriøst digg ut :)

og da vet vi jo hvor forskjermen min skal byttes når den kommer fra lakk :P

Skrevet

Hørtes seriøst digg ut :)

og da vet vi jo hvor forskjermen min skal byttes når den kommer fra lakk :P

hehehe ja det kan vi sikkert se på :)

Skrevet

Du trenger ikke litt treningsutstyr som du og kompisene deres kan ha der? Komplett benk, stativ, stang, vektskiver etc. Veldig god kvalitet, kun 5 mnd gammelt. Selges grunnet flytting.

Skrevet
Blir du værende på tverlandet også mats?

Nei har ikke behov for det :)

Du trenger ikke litt treningsutstyr som du og kompisene deres kan ha der? Komplett benk, stativ, stang, vektskiver etc. Veldig god kvalitet, kun 5 mnd gammelt. Selges grunnet flytting.

Trenger den plassen som er, alt det finner jeg på Stamina :)

Skrevet

Forutenom isen i Valnesfjorden, hvor her i Bodø-området er det fint å herje litt med bil? Noen steder som er fine å kjøre litt sidelengs? 8) Fortrinnsvis der det er minimal fare for å meie ned folk og fe, biler og annet potensielt kostbart materiell.. og selvfølgelig liten sjanse for å bli oppdaget :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...