Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, ser at denne tråden ikke lenger dreier seg heeeelt om det den startet som, så våger meg på en frekkis ;)

Ser at det er en god del folk her inne fra Bodø-området. Er det noen som har deler/delebil stående, og som kan tenke seg å bli kvitt ett sett speil til en e39? M-speil er også interessant ;) Ny lås til bakluke trengs også. Lurer også på å gjøre noen andre kosmetiske oppgraderinger. Nye lykter, aerodynamic frontleppe/bak osv. Om noen generelt har noen deler de vil bli kvitt kan de jo bare si ifra ;)

Haha, kult nick :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp skaffet meg ett 100 kvadrat stort verksted, med 40 kvadrat andre etasje. Nettopp pusset opp for over 100 tusen, med alt av vegger/tak og gulv nytt+ alt det elektriske. Skal begynne å flytte inn neste helg, så det blir bra! :D

Hørtes seriøst digg ut :)

og da vet vi jo hvor forskjermen min skal byttes når den kommer fra lakk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp skaffet meg ett 100 kvadrat stort verksted, med 40 kvadrat andre etasje. Nettopp pusset opp for over 100 tusen, med alt av vegger/tak og gulv nytt+ alt det elektriske. Skal begynne å flytte inn neste helg, så det blir bra! :D

Hørtes seriøst digg ut :)

og da vet vi jo hvor forskjermen min skal byttes når den kommer fra lakk :P

hehehe ja det kan vi sikkert se på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke litt treningsutstyr som du og kompisene deres kan ha der? Komplett benk, stativ, stang, vektskiver etc. Veldig god kvalitet, kun 5 mnd gammelt. Selges grunnet flytting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du værende på tverlandet også mats?

Nei har ikke behov for det :)

Du trenger ikke litt treningsutstyr som du og kompisene deres kan ha der? Komplett benk, stativ, stang, vektskiver etc. Veldig god kvalitet, kun 5 mnd gammelt. Selges grunnet flytting.

Trenger den plassen som er, alt det finner jeg på Stamina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forutenom isen i Valnesfjorden, hvor her i Bodø-området er det fint å herje litt med bil? Noen steder som er fine å kjøre litt sidelengs? 8) Fortrinnsvis der det er minimal fare for å meie ned folk og fe, biler og annet potensielt kostbart materiell.. og selvfølgelig liten sjanse for å bli oppdaget :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...