S.Hafsmo Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 hmm.. 28 juni er vel jeg på stillehavet et sted.. ellers skulle jeg gjerne blitt med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Kan kanskje dukke pluttselig opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Okei, slenger ut et forslag om den 28. juni da.Hvem er med? Jeg er med. Og det ville vært en skikkelig waste av båndbredde hvis ingen i denne tråden møtte opp Men i Trondheim møtes vi på Søndager. Og da er det ikke så mye folk rundt omkring. Kanskje en søndag ville passet bedre? Folk er vanligvis ikke så opptatt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 BAAAH! 1 juli kommer jo skiltene på bilene som har stått i dvale i påvente av kjørbare eiere som skal ha halvårs forsikring evt tilbake levering av lappen (A) Enda æ som har vært så aktiv i tråden, ikke har lapp eller skilt da så kommer æ kansje traskanes å kjikka litt på, flytta til bodø da så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Hmm, hva med helga 26-27 Juli da? Passer det bedre for folket? Program og sånn kan godt diskuteres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 høres bra ut for min del, blir med om jeg har kommet meg hjem til da. Så forresten Gaute idag, skal si det ble ei flott tralle med de hjula! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 26-27 juli kommer værtfall æ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Flott Hvordan passer det for de andre her? Odd-M, Dan, MikaelR, 330xi, Ingard, Deep Dish, SuperGaute og resten? Vi snakker altså om et treff i Bodø i helgen 26-27 Juli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Passer fint det.. Jeg er med.!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 høres bra ut for min del, blir med om jeg har kommet meg hjem til da. Så forresten Gaute idag, skal si det ble ei flott tralle med de hjula! Thanx... Ja hjula gjorde underverker! Så deg også, og hilste, men var litt sen tror jeg... Så fikk ingen respons! måtte bare være sikker på at jeg hilsa på rett person. 26 juli er jeg i bryllup. Er det ikke mange som er på ferie da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Hmm... Vi har Racingtreff 24-25 Juli på ACR, med påfølgende lystig lag. Så spørs hvor tidlig jeg er i Bodø den lørdagen, men søndag kan jeg sikkert stille opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 høres bra ut for min del, blir med om jeg har kommet meg hjem til da. Så forresten Gaute idag, skal si det ble ei flott tralle med de hjula! Thanx... Ja hjula gjorde underverker! Så deg også, og hilste, men var litt sen tror jeg... Så fikk ingen respons! måtte bare være sikker på at jeg hilsa på rett person. 26 juli er jeg i bryllup. Er det ikke mange som er på ferie da? hehe, jeg blei ihvertfall for sein. måtte bare se om det var rette hjula før jeg kunne hilse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Hehe, min samboer kjørte bilen men her om dagen og påsto at noen i en grå E46 hadde fulgt etter henne for å se på bilen eller.no Tror hun ble litt redd Noen herfra kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Flott Hvordan passer det for de andre her? Odd-M, Dan, MikaelR, 330xi, Ingard, Deep Dish, SuperGaute og resten? Vi snakker altså om et treff i Bodø i helgen 26-27 Juli. Muligens på ferie i Sverige da men vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Skal prøve å få tatt meg en tur. Går sikkert bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå