Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Aner ikke hvor det er :P

Så nå ut som ved jernbanen på kartet for meg. Må tydeligvis sjekke en gang til.

Var i sjøgata, ikke så langt fra jernbanen før.

Glimrende forklaring følger;

ta til høyre i rundkjøringa på stormyra når du kommer inn mot byen, følg veien til du ser Beckmeister på venstresiden etter en 3-4 kryss. 0,5 min etter at du passerer lyskrysset i rønvika. Sånn ca.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvor det er :P

Så nå ut som ved jernbanen på kartet for meg. Må tydeligvis sjekke en gang til.

Var i sjøgata, ikke så langt fra jernbanen før.

Glimrende forklaring følger;

ta til høyre i rundkjøringa på stormyra når du kommer inn mot byen, følg veien til du ser Beckmeister på venstresiden etter en 3-4 kryss. 0,5 min etter at du passerer lyskrysset i rønvika. Sånn ca.. :)

Var det jeg også fant ut etter å ha studert kartet mer nøye. Da blir det nye vinterfelger og dekk på seksern i morra hvis jeg ikke roter meg så inni hampen bort :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg også fant ut etter å ha studert kartet mer nøye. Da blir det nye vinterfelger og dekk på seksern i morra hvis jeg ikke roter meg så inni hampen bort :mrgreen:

Havna du på kjerringøy eller stoppet du i tide og fikk nye hjul? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det ordnet seg, selv om det fristet å dra til Kjerringøy siden jeg er fri for kjerring for øyeblikket :lol:

Trodde jeg hadde kjørt for langt så holdt på å snu et par ganger, men tålmodigheten seiret :D

Resultatet ble sånn: GS Split 8*18 med 245/45 Hakka 7.

mpojsq7e8kfe9iame7xd.jpg

Ble mye bedre å kjøre med disse felgene. Mer komfort og bilen ligger bedre på veien. 19" med 40 profil blir for hardt å kjøre med på nordnorske vinterveier. Så alt i alt meget fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke den. Men alle tror det ;) De har flyttet den til Svolvær nå og skal prøve og selge den der. Men den var inspirasjon til at jeg fikk lyst på en. Min er i tillegg Monacoblau (ikke så lett å se på bilde) mens den i Bodø er svart. Jeg har studert den nøye og syns den så sliten ut i lakken (dårlig holdt eller gått lenger?). Kjedelige felger var det på den og. Min er i tillegg noe bedre utstyrt. Du får slå til nå siden de har tatt den inn igjen ;)

Må si at 6-serien er MYE råere i virkeligheten enn på bilde. Ikke er den spesielt stor heller, men lav og brei. Den veier faktisk 150 kg mindre enn E60 530xd jeg hadde før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...