Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Det er ikke den som går i Sandnessjøen/Brønnøysund nå? Går en 2004 modell der med en rar lys farge. Stått til salgs leeenge.

Skulle gjerne vært V8 i den ja. Alltid hatt lyst på BMW med V8 :D

Men en 3.0 sekser går ikke så verst den heller. Fin lyd er det i den og. Eneste er at jeg kan ikke fordra automat, manuellfreak som jeg er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke den. Men alle tror det ;) De har flyttet den til Svolvær nå og skal prøve og selge den der. Men den var inspirasjon til at jeg fikk lyst på en. Min er i tillegg Monacoblau (ikke så lett å se på bilde) mens den i Bodø er svart. Jeg har studert den nøye og syns den så sliten ut i lakken (dårlig holdt eller gått lenger?). Kjedelige felger var det på den og. Min er i tillegg noe bedre utstyrt. Du får slå til nå siden de har tatt den inn igjen ;)

Må si at 6-serien er MYE råere i virkeligheten enn på bilde. Ikke er den spesielt stor heller, men lav og brei. Den veier faktisk 150 kg mindre enn E60 530xd jeg hadde før.

Så grei ut når jeg så på den på østbyen før den ble solgt, tror ikke den ble så kjempegodt ivaretatt av han som kjøpte den. tusenmetringer bak grillen passet bilen dårlig...

645i tror jeg hadde vært saker. Det er vel flere her i byen som husker den lyse grønnaktive med latterlig store felger som gikk her i byen for noen år siden?

Husker godt den grønne, så en identisk en eller annen plass for en tid tilbake som det sto 645i på, kan det være denne?

Jeg har mest lyst på en 635d eller 640d (siste karosseriet) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F12/F13 finnes vel bare i 640d, 640i og 650i hvis jeg ikke husker feil nå. 313 hk i minste versjon. Skikkelig lekre biler ja :D Men så er dette biler med voldsomt mye elektronikk. Får bare håpe man unngår de store feilene [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemte m650d og M6 :)

Tviler ikke på at det er en del elektronikk, var et helt arragement av ledninger og vakumstyringer i alle retninger selv på e24prosjektet jeg begynte på, der kom vel elektonikken ifra 7serie tror jeg.

Jeg brukte halvparten så lang tid på og plukke ut dasjbordet på e39en som på e24en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de som kjører den nye A4 sivilbilen (YE89925) av typen som liker å kjøre fort, og provosere fram ulovlig kjøreadferd? Kjørte rimelig kvasst og med 4-hjulsskrens ut fra lyskrysset ved Esso Tverlandet og kjørte i retning byen. Nådde de igjen i Vikan, hvor de smekka på blålysene og tvang seg forbi et par biler, før de forsvant i god fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de som kjører den nye A4 sivilbilen (YE89925) av typen som liker å kjøre fort, og provosere fram ulovlig kjøreadferd? Kjørte rimelig kvasst og med 4-hjulsskrens ut fra lyskrysset ved Esso Tverlandet og kjørte i retning byen. Nådde de igjen i Vikan, hvor de smekka på blålysene og tvang seg forbi et par biler, før de forsvant i god fart.

hehe ja :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de er av den ekkle typen... hadde 82210 på støtfangern et par ganger når jeg kjørte e30. Ene gangen dro jeg på det jeg klarte 0-60km/t ut av lyskrysset for så og legge meg fint i fartsgrensa egentlig bare for og provosere tilbake, de kom da så fort etter at jeg var sikker på at de skulle kjøre i meg når jeg slapp gassen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk ligger og sleiker ræv er det så utrolig fristende å si at det sprang en katt over veien sånn at man kan trampe bremsepedalen i bånn!! :twisted: Bare synd at politiet har kamera i bilen.

Egentlig hadde det vært kult å ringe opp det lokale politiet og be de om å varsle nevnte sivilbil som ligger og sleiker ræv, om å vennligst holde litt mer avstand... :D:applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...