Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Var der på Lørdag, var ikke brøytet men fikk kjørt litt. På Søndag var det derimot nedsnødd.

Er nettopp fryst på igjen etter mildvær så det var speil-is og egentlig alt for glatt med vanlige vinterdekk.

Håper det brøytes før helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der på Lørdag, var ikke brøytet men fikk kjørt litt. På Søndag var det derimot nedsnødd.

Er nettopp fryst på igjen etter mildvær så det var speil-is og egentlig alt for glatt med vanlige vinterdekk.

Håper det brøytes før helga.

Men isen er trygg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har noen sett hjulene mine? Her om dagen når jeg skulle hjem fra hyttetur møtte jeg caravellen min stående på bremseskivene, så nå mangler jeg 2 stk relativt gode piggdekk på noe rustne 15" stålfelger. Nabohytta fikk frastjelt ett hjul fra sin caravelle.

Polititet fant 2 sommerhjul på alufelg på en rasteplass litt lenger borti hugget, så da er det kanskje noen som kjører rundt med annenhvert.

http://www.an.no/nyheter/article6579628.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører ganske mye i forbindelse med ukependling og ser ofte baltisk registrerte kassebiler med folierte ruter bak. Dere trenger vel ikke gjette mange ganger hva som ligger bak i disse. Før jul så jeg en slik på Kråkmo som hadde tekniske problemer. Gutta hadde åpenbart verktøyet innerst i bilen, for de hadde tømt ut en haug med sykler og annet ræl bak bilen. Tror dere det hjalp å ringe politiet på Hamarøy en søndags kveld? Niks, ikke kapasitet/prioritet......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...