Chris A Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 For min del var det webastoen som var synderen! Den er nå skiftet og alt funker som det skal! Det må ha vært elektronikken i Webasto som startet andre komponenter! For webastoen jeg tok ut fungerte! Det var en dyr fonøyelse men vert det. Bilen min (E-60) Har 3 trinns senking. En i det du låser bilen, etter ca. 15 minutter, og tilslutt ca. 60 min, etter 60 min sovner bilen å kun det nødvendigste er i gang min er idle. 0.02mah etter 60 min. BMW har toleranse på MAKS 0,08mah etter sleep modus. Hva din bil har for modus Mons1 vet jeg ikke. MEn på min er dette med P lyset veldig greit, det slukker seg nøyaktig etter ca. 1 time. MEn da webasto trøbbelet var dær, slukket det seg fordi, men strømmen forsvant utrolig fort. Det kan være noe med P lyset på din og, ta ut en og en sikring er et varmt tips. Koble vekk -polen og koble på et voltmeter se hva som skjer etter vært som bilen skal sovne. Spenningen på min gikk helt bananas. Defa alarmer har jeg delte erfaringer med, ville nok starta med å koblet bort dette, alle komponenter dette har. Mottaker,alarm horn etc-. Unnskyld rotet, blev skrevet i full fart.
vanos Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 Noen som har vært borti att gløde lampa lyser like leng uansett om det er kaldt eller varmt ute?? Hos meg lyser den ca 2-3 sek. Har en 320DA 2002mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå