Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Noen som vet om ei x side der jeg kan få lastet ned komplette sesonger med Overhaulin?

Finner kun enkelte episoder på de sidene jeg vanligvis bruker...

Jeg brukte tvxs litt før. Fant mye nyttig der. Men tror du må holde ratioen oppe for å få være medlem der. Altså, du må seede like mye, eller mer enn du leecher. Private og lukkede xsider er selvsagt det beste.

Kjipt med boyd, men alle dør en gang. Syns også det var for mye kjas og mas i programmene. Får sjekke ut chip`s program en dag. Hører det er bra.

Skrevet

Egentlig urelevant å diskutere Chip Kontra Boyd.. De som vil ha Chip, går te Chip. De som vil ha Boyd går til Boyd.. Uansett Tv-program.. Om du har ett forhold til en person, så henvender du deg til han.

Er garantert ikke slik det er vist på tv heller..Som på American Chopper plukker de ut det "viktigste" for seer tallene..

Mange har gått fra Boyd te Chip, også Chip sjøl som begynte hos Boyd.. Syns ikke det er noe vondt i det, bare signaliserer hvor god Boyd er.. Har har nok hatt en finger med i spillet når det gjelder hele Hot-Rod kulturen i USA..

Forøvrig er det vel Chip som har tegnet "Elenor" også.. Så at han lager en "storesøster" er vel egentlig ikke noen sak :P.. Bare å bestille motor fra Roush Performance det ;)

Skrevet

Blir på det samme som Pimp My ride (Rån my ride, eller fix up traktoren :D), men er litt mer seriøst kan du trygt si.. Også lurer de karen trill rundt mens de bygger om bilen.: Sier den er taua inn, eller stjelt osv..

Skrevet

Hvis denne serien forteller hvordan det virkelig er, så skjønner jeg hvorfor det er så ekstremt mye gjennomtrekk i denne bedriften.

En gjeng med idioter i ledelsen, som skrur på gamle vrak med latterlige tidsfrister, tragisk!

Personlig syns jeg gamlefar Roy og bluebear var festlige, og dro opp underholdningsfaktoren til et akseptabelt nivå.

Men å se de skru på gamle amerikanske biler syns jeg blir litt trist, det for meg representerer amerikansk bilnivå også idag - og kan best beskrives med et ord, resirkulering!

:roll:

Skrevet

Først og fremst må du se det slik, at Boyd Coddington først og fremst representerer det beste innenfor HotRod kulturen..

Du har jo andre som bygger bil på andre nivå.. Roush Performance (motor), Chip Foose (veteranbiler, men også veldig mye nytt.. Nye Mustang, osv) West Coast Customs (Nye biler, og NEI, WCC er IKKE i virkeligheten slik de er fremstilt på Pimp My Ride. De bygger ekstremt gjennomførte bygg. Alt fra Lamborghinier til Hummere.. De styler de diskre..).. Også har du jo DUB..

Boyd Coddington design representerer hot rod kulturen på en fremragende måte.. Og jeg er ikke helt enig med deg i å si at amerikans bilnivå er resirkulering.. De er bare milevis lengre enn andre land når det gjelder veteranbil kulturen rundt eldre biler.. Du ser ikke enormt mange tyskere som bygger STUK av sine 60 talls biler?

Skrevet
Og uansett, i hvor mange firmaer er det sjefen som sitter og designer ting? Selv om andre gjør jobben, så sitter det alltid noen på toppen og koordinerer og tar viktige avgjørelser som gjør at totalpakken blir bra til slutt,

Du glemmer jo chip! Han teiner alt fra bunn av og er selv med å monterer, lakker osv. så ikke ta alle under samme kam selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...