///Mysild Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 rofl!! haha... du skal ikke pressa, du skal lure den inn hehe...gule ringer og gule grøftelys er tøft, eller 8000k ccfl, og 8000k xenon venter bare på xenon nå jeg hehe... tssk.... snikk snakk Men gjort er gjort Du kan få tre ringer av meg. Gode som nye, bokstavelig tatt. Fikk dem liksom ikke til å sitte fast heller. Og ble usikker på om dem skulle på innsiden el utsiden av glasset.. Jeg går for gult ja.. Gjerne gule tåkelys også hmmm... skal ikke si noe haha... VM i knoting hmmm... sikker på de funker da? du har vel ikke bøyd å tøyd i de også ? nei da, men ja, jeg sleit med å få det til selv, derfor jeg la ut DIYen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Jeg har hatt hella på begge disse bilene... Den sorte var med xenon også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 klarer rett og slett ikke å bestemme meg for hva jeg syntes om hellalyktene.. Noen biler ser veldig bra ut med dem, slik som den sorte til Roger,mens enkelte ser helt teit ut...hehe...men kommer gjerne an på resten av bilen og hvordan bildet er tatt.. Men uansett, så har jeg nå et sett inpro lykter på vei fra danmark.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 klarer rett og slett ikke å bestemme meg for hva jeg syntes om hellalyktene.. Noen biler ser veldig bra ut med dem, slik som den sorte til Roger,mens enkelte ser helt teit ut...hehe...men kommer gjerne an på resten av bilen og hvordan bildet er tatt..Men uansett, så har jeg nå et sett inpro lykter på vei fra danmark.. Hehe... Jeg ser du er fra bergen! Du kunne møtt meg hvis du ville og sett lyktene! Men det blir med den lilla bilen for den sorte er solgt! Men det er vel egentlig ikke mye vits hvis du har bestilt nye lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 Takk for tilbudet Men nå har jeg jo allerede bestilt lykter. Håper de blir bra! Kanskje jeg treffer deg på et av disse bimmers treffene jeg ikke har fått med meg ennå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Takk for tilbudet Men nå har jeg jo allerede bestilt lykter. Håper de blir bra! Kanskje jeg treffer deg på et av disse bimmers treffene jeg ikke har fått med meg ennå.... Ja, har dessverre ikke rukket å få med meg treff enda jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 Et annet spørsmål er lyktesenkere/øyelokk... Syntes noen biler kler det sammen med Angeleyes og noe ikke.. Den sorte din var forøvrig meget pen uten.. Jeg har liggende, kanskje jeg får prøve dem midlertidig å se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 med små ringer åpne nede, er det finere uten, men på store ringer som er åpne oppe blir det finere med lyktesenkere... min mening i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Et annet spørsmål er lyktesenkere/øyelokk...Syntes noen biler kler det sammen med Angeleyes og noe ikke.. Den sorte din var forøvrig meget pen uten.. Jeg har liggende, kanskje jeg får prøve dem midlertidig å se.. Jeg monterte senere, men er ikke helt sikker på om jeg synes det ble bedre... (Ringene i den ene lykta var forøvrig ødelagt på den tiden da bildet ble tatt) Øøøhh, skjønte ikke helt hvorfor bildet ble så stort men du ser nå poenget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 På hella sine får det gjerne ringenne til å ikke se så altfor ensomme ut inne i lyktehuset, de ser litt større ut med lyktelisterlister.. Men Inpro sine kler ikke lister. Ser teit ut når enn ikke ser hele ringenne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 Den sorte bilen til Roger syntes jeg var penere uten lyktesenkere tror jeg Har også begynt å like den rieger fangeren også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Den sorte bilen til Roger syntes jeg var penere uten lyktesenkere tror jeg Har også begynt å like den rieger fangeren også Ja, jeg er enig! Verkstedet monterte faktisk de lyktespoilerne selv om jeg sa at de ikke skulle det Og OT så synes faktisk jeg også den fangeren er veldig pen i forhold til alt det andre rieger har! Men så jævlig dårlig passform og tull som det ble av den fangeren kjøper jeg den aldri igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Nå er vel kromlykter litt ut, er det ikke? Og ja, ringene er for små og står feil vei. Her er noen bilder jeg fant: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 Bra at jeg ikke skal ha noe krom da Krom har ikke noe på en bmw å gjøre, jeg har en boble til slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Hella lyktene er forferdelige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå