Ingeftw Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 Eg har en facelift E30 eg tenkte å montere m-tech2 front på. Lurte bare på om der som tåkelysene er skal fjernes, eller om fronten går utenpå der igjen? For etter det eg har sett så er det sveist fast, så eg blei veldig usikker på akkurat det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 skal sitte utenpå bare med klips på toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingeftw Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2008 okei, så du klipser den bare fast i framfangeren altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingeftw Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingeftw Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Du ser jo d når du kjøpe fangaren då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 ja..betill komplett klips sett til m-tech 2 front du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Send meg pm med mailadressen din, så skal jeg sende deg monteringsmanual jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå