Frode D Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Såg en link her inne en dag, til en kalkulator der man kan se hvordan dekk blir på felg. Man ser liksom gjennom felgen sett bakfra, og man ser hvordan dekket passer på felgen.. Har søkt og leita i en time nå, uten resultat, så kan noen gi meg den linken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Du kan jo begynne med å fortelle hvilke felger du har bestillt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 henger meg på den med super FORTELL!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 ja her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 Kanskje, viss jeg får linken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Bare legg ut bilder av felgene da Loooover og legge ut linken etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 Ligger et hint i tråden min... Få linken da!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Haha, stakkars Her er en... Tillater ikke mindre enn 255 dekk på 10" brei felg da :/ http://www.wheelsmaster.com/rt_specs.jsp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 Der er den ja Takker! Edit: Jeg skal ha 9" så det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå