Gå til innhold

Skinn eller ikke skinn?

Share

Skinn eller ikke skinn?  

51 stemmer

1. 1. Skinn eller ikke skinn?

• Skinn
      41
    • Beholde det som står i
      10

Anbefalte innlegg

Skinn ser pent ut, men der stopper fordelene for min del. Ingen av orginalstolene til E36 er spesielt gode; og er ikke noe jeg hadde giddi brukt penger på å oppgradere til så lenge det du har er i ok stand.

Får du tak i et alcantara-interiør derimot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinn ser pent ut,der stopper det:p hvis du absolutt må bytte stoler( jeg skjønner ikke hvorfor så kjøp heller sportseter.Jeg mener at de stolene der er mer enn bra nok. Bruk heller penger på noe annet! feks xenon i grøftlys, noe jeg har fetish for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant en mulig selger på autopower.se.. tror det er finere med grått skinn i min heller.. og pluss at det ikke plir fult så varmt om sommeren som svart skinn.. sendte han en mail så venter spent på svar fra han..:)

noen som har noen inveninger ang. grått skinn i min?? tenkte på farge komb. i forhold til lakken.. skal muligens ta en hel lakkering til sommeren eller neste.. samme farge da selfølgelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart passer med alle farger det..

jaja.. men blir jo bra med en liten forandring.. syns alle som enten setter i nytt eller har skinn har svart.. så tror det blir bra med grått i min.. hver sin smak vettu:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...