Dan Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Gamlebilen min går i Haugesund tror jeg, så hvilken tilstand den er i nå aner jeg ikke. Likså greit tror jeg etter å ha sett trådstarters bil
snurresprett Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 min ser vel noe slik ut kan eg tenke meg beklager offtopic, kunne ikke dy meg
Astri Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 *Dan: Legg inn et bilde då, så kanskje eg vet kas bil det e.
snurresprett Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Denne vet eg er spiker Desse 2 har en usikker skjebne, men ingen ble omregistrert så går utfra at de er på de evige motorveier:
-Sammy Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 hahah venta på den kommentaren fra deg eheh sorry altså men jeg tror doningen der hadde hatt mer stolthet om den holdt sammen en hagehytte i form av spiker. *men faktisk, når jeg ser etter så er faktisk loffegrillern oransje edit: nå skal ikke jeg rope så høyt da, har en rompe som helst burde vert på St.Hans bålet som noen så pent sa .. hehe -Nei ikke min, den som er på bilen og det skjønnte du!
mAZE Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Ja den ble jo kjempe fin i oransje. Mye finere enn i grønn....??? ... * NOT! '
///Mysild Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Skrevet Mars 3, 2008 hahah restify mente at du sikkert hadde en god mening haha... spiker ja, hadde vel vært bedre! maze, ja ikke sant kjempeflott
Frode D Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 Min gamle E34 har fått en god skjebne Fått i skinninterør, kantfelger, ny hjerne og elektronikk og litt annet diverse... Har desverre ikke bilde...
Rogern Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 Min gammle 88-320i touring her er den etter mitt eie. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=57495&highlight=
Dan Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 *Dan: Legg inn et bilde då, så kanskje eg vet kas bil det e. Her er'n:
///Mysild Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 oi! fargen er jo flott i seg selv, menne, jam... flere bilder fått på felger og vinge nå
Astri Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 *Dan: Legg inn et bilde då, så kanskje eg vet kas bil det e. Her er'n: Den trur eg eg har sett faktisk. Og om eg ikkje huske heilt feil så e an ganske så like som på bildene. Men ska holde augene åpne eg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå