Lex-Talionis Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 En bekjent av meg som var ute å prøvde sladde egenskapene. Taka ned fra den brua dere ser der. Er vel 4-5 meter høy:P Kom fra det med skrubb sår på armen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Da må jeg si fyren var rimelig heldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Ja visst faen.. jeg også egentlig, for jeg kom kjørende rundt svingen der, så kom han svevende opp ned fra oven blitt litt kaos hvis han hadde truffet en av bilene som kjørte under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Ja visst faen.. jeg også egentlig, for jeg kom kjørende rundt svingen der, så kom han svevende opp ned fra oven blitt litt kaos hvis han hadde truffet en av bilene som kjørte under hehe. må jo ha det litt gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 nyland ja flink til og kjøre bmw hehe. vant til dau volvo 240 han hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 ja, hehe.. herregud, pr kåte fyren sendte faen meg saken til se og hør.. Jammen meg så kom han i ei dobbelt side i se og hør Rally sjåfør, nær døden opplevelse hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 ja stemmer det. har er jo så dum også da hoff. trur ikke du får en mere pr kåt fyr som han hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Jeg lå jo foran han på riksen, så tok jeg av på avkjøringsfeltet ned mot esso, da fresa han på oppover forbi meg. Så bare det begynte å slenge oppi der. Så tenkte jeg : faen å han der kjører a:P Så rundt svingen så kom han svevende.. Hehe.. Viste seg at han ikke prøvde å sladde men at det var ukontrollert sladd pga at han ikke visste det var 100% sperre på tralla. Litt komisk:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 det var sånn det var ja. hehe hørte mye rart om den saken den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 ja det har jeg hørt også. Nei han hadde liksom ikke dratt på oppover eller noe hørte bare turtalls sperra på bmw oppover der.. hehe.. Så slapp det nok når han klemte den i 3 gir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 hehe sier mye rart for og ikke miste lappen sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 her er bilder av en liten øvelseskjøretur med L...hehe før: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Sån kan skje da også Fin rompesprekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Sån kan skje da også Fin rompesprekk måtte til med litt stressskruing før det kom politi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Hva mener du? Stakk du av? =O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå