anders87 Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Hva mener du? Stakk du av? =O Spørs om han heller måtte fjerne noe diverse "krims krams" i motorrommet, så han fikk igjen på forsikringa si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 haha, turbo? (A) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 tenkte å oppdatere litt her... noen fler som har vært uheldige:)? legg til et bilde og fortell gjerne handlingen:)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarne_M Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 sjøfør på bilen ikke så lurt, sides lengs inn i en fjell vegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crizi Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 kvalitets speil ikke en ripe bare bøyd som laget for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Jeg er glad jeg kjører e34 og har råd til skikkelige dekk. Bare jeg som stusser på at det omtrent bare er 3-serie her ? godt å bli kvitt noen 3-serier, er for mange av dem og ikke er dem pene heller, sålenge sjaføren klarer seg så er det det viktigste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m20b25turbo Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 jeg reddet denne stakars e36 325i fra styling helvette! kjøpte den fra en en kar i ålesund. tok den med hjem å pleide den med kos og omsorg som en bmw fortjener! fikk dette bildet av han som kjøpte den! ny eier i 2 uker! heldigvis tok han med seg en audi a6 bilen var ombygd fra 318is til 325i, ikke godkjent og sto på bmw verksted i mange uker! kjøperen fikk igjen 40lapper mer enn hva han betalte til meg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarne_M Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 fant di ikke ut at den var ombygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m20b25turbo Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 nei!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m20b25turbo Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 og toppen på det hele ble bilen rundstjelt av sterio mens den sto på bmw verkstedet! dette skjedde i bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Hvor var det du havnet på siden med denne? Mener jeg så en E36/4 som hadde omtrent de samme skadene etter å ha havnet på siden på Sundvollen i Hole. Nei dette skjedde ved fetsund. Men den ble solgt til en i nærheten der hvis jeg ikke husker feil. Skjedde dette på Haga eller hva f... det heter der? Før Årnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Denne tråden bekrefter alle fordommene mine mot 3-serie-eiere. Og gjør meg sikrere på at aldersgrensen for lappen burde være 24. Og kjører du rundt med dårlige dekk på vinteren fortjener du faenmeg å brekke beina. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Som dere sikkert skjønner er ikke noen av de bilene mine M5 m6 trur jeg sånn kan det gikk en m3 eller det som er igjen sto at det var en m6 syns ikke det ser sånn ut..x5?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Meget spesiell stå-stil politikaren v m3`n har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Meget spesiell stå-stil politikaren v m3`n har... er nokk en e60 m5 testa den på ei flystripe åsånn gikk det. ser slutten av den på toppen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå