Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 4 months later...
Skrevet
Jeg er glad jeg kjører e34 og har råd til skikkelige dekk. Bare jeg som stusser på at det omtrent bare er 3-serie her ?

godt å bli kvitt noen 3-serier, er for mange av dem og ikke er dem pene heller, sålenge sjaføren klarer seg så er det det viktigste :)

Skrevet

jeg reddet denne stakars e36 325i fra styling helvette! kjøpte den fra en en kar i ålesund.

orvqw7fsza6x9z9nzrjq.jpg

tok den med hjem å pleide den med kos og omsorg som en bmw fortjener!

knh6vmo0e7np43iih3mi.jpg

6itk5mj0uc5cf149bncj.jpg

fikk dette bildet av han som kjøpte den! ny eier i 2 uker!

heldigvis tok han med seg en audi a6 :D

b5wi201jhbclaj2dj1p2.jpg

bilen var ombygd fra 318is til 325i, ikke godkjent og sto på bmw verksted i mange uker! kjøperen fikk igjen 40lapper mer enn hva han betalte til meg!!!!

Skrevet

Hvor var det du havnet på siden med denne?

Mener jeg så en E36/4 som hadde omtrent de samme skadene etter å ha havnet på siden på Sundvollen i Hole.

Nei dette skjedde ved fetsund. Men den ble solgt til en i nærheten der hvis jeg ikke husker feil. :P

Skjedde dette på Haga eller hva f... det heter der? Før Årnes

Skrevet

Denne tråden bekrefter alle fordommene mine mot 3-serie-eiere. Og gjør meg sikrere på at aldersgrensen for lappen burde være 24.

Og kjører du rundt med dårlige dekk på vinteren fortjener du faenmeg å brekke beina.

Skrevet
Meget spesiell stå-stil politikaren v m3`n har...

er nokk en e60 m5 :wink: testa den på ei flystripe åsånn gikk det. ser slutten av den på toppen der :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...