Gå til innhold

bilder av deres kræsja biler!!!


badsha
 Share

Anbefalte innlegg

Påkjørt av vogntog vinteren 2007 i Hardanger, på vei ned til Granvin:

tfpvrag6zggnjjspbdw3.jpg

k09mvuxqu0ji7l4alak7.jpg

På det siste bildet har jeg rygget noen meter tilbake og ut fra kanten fordi det først så ut som lastebilen stakk fra stedet, men han stoppet da han så ryggelys i speilet (lysene fra lastebilen kan sees i bakgrunnen), hadde bare ikke merket noe.

Siden han bare ga gass forbi nærmeste møteplass kunne ikke vi og bilen bak gjøre annet enn å stoppe helt uti kanten og vente på smellet, da det ikke var plass i bredden gjennom den slakke svingen til oss og en lang tankvogn.

Skadene på vår bil kom på ca. 60 000,-

Kan legge til at da jeg snakket med forsikringsselskapet et par mnd. etterpå trodde de det gjalt en annen ulykke fordi sjåføren hadde vært innblandet i en ny skadesak.

Kom du ned Skjervet eller?

Kjørt der en del selv, forholdsvis liten plass når man møter på vogntog, lastebiler og busser, noe det også er en del av der.

Der var jo jeg plutselig lagt ut og!

Skjervet er vel mellom Granvin og Voss? Dette er ned mot Granvin sentrum på Rv7 når man kommer langs Hardangerfjorden fra Nordheimsund osv., men veien er vel omtrent like ille begge steder...

Arbeidet på bilen ble heldigvis bra uten fargeforskjeller eller noe, så biler lever i beste velgående i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig det er et flertall av 3 serier her... :lol:

Har kjørt skadefritt i 2 år nå. Kun noen egne idiotiske feil, som å rygge litt for langt. Det var i min E34. Den fikk kun noen striper i plastlisten på støtfangeren bak, og dette skjedde med Benz'n til moren min:

...og ja, det skjedde på egen gårdsplass.

8jn1ijgix2lppp3uahfj.jpg

s1vi6ram82j32s3v1yfz.jpg

Det hele endte opp med en hellakkering av Mercedesen og to nye forskjermer :wink:

Dette pga rustangrep som disse bilene er kjent for...

E34'n fikk en gjennomgang med plastfornyer på støtlista :lol:

Nylig klarte jeg og feilbergne rygging igjen. Traff en skrånende takstolpe utenfor en garasje. Ble bare en liten innover/oppoverbulk.

Jeg er og sikkert skakk mellom øya, også sjeler jeg litt på venstre øye :wink: Taksert skade til 4500 kr inkl lakk og oppretting av bagasjelokket. Da blir det oppretting sammen med nye felger litt utpå våren 8) (Bonus i lønningsposen venter på meg, så da går det bra...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får henge meg på cedes bulkinga her da :lol:

dette skjedde sist onsdag.. sklei med fronten i autovernet...

må ta det på kaskoen da takstmannen sa det ble mellom 20-30 k og få reparert... (xenonlykt er ikke billig)

03032009753.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker ikkeom jeg har posta her før men her er iallefall 320'n min etter at jeg ble på kjørt av en hummer:p

lcbcydd6v6yaivrcxne8.jpg

etter 13 timer med skruing banning og retting ;)

uzxsh1pfi3k29v12uc9d.jpg

er vel bare småtteri i forhold til det dere andre har vært borti men ergelig alikevel men tanke at at jeg tapte forsikringssaken :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var resultatet på min 320. vikeplikt og gamle kjerringer passer ikke sammen.

jevp3ehp956doif6o6gb.jpg

dnzcbm860lt89tvofp7l.jpg

Og venter fortsatt svar fra forsikringselvskapet/takstmann anng oppgjør. Jævlig så lang tid dette egentlig tar etter en skade en ikke se skyldig i. Har således sendt 2 mailer til skade behandleren, men ikke fått noe svar. Kan nevne at dette såklart dreier seg om IF...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig klar over det...

Hadde hell uhell. Traff hjørnet så snurra 180 grader og stoppav midt i veien...

Hvis jeg noen gang skal ha E30 igjen skal den ha HELBUR!

Fant et bilde av den andre bilen også. De fikk bare noen skrubbsår :shock:

yye1z27f8ccyibn0r7wp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig klar over det...

Hadde hell uhell. Traff hjørnet så snurra 180 grader og stoppav midt i veien...

Hvis jeg noen gang skal ha E30 igjen skal den ha HELBUR!

Fant et bilde av den andre bilen også. De fikk bare noen skrubbsår :shock:

http://images.bimmers.no/files/yye1z27f8ccyibn0r7wp.jpg

Bra det gikk bra med alle..

Men, er det ikke på tide å lære seg å kjøre bil? Mener å huske at du kræsja e46'n også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde forrige lørdag (7.). Gidder ikkje lage egen tråd av det akkurat. Ikke noe å brette ut over hele nettet...

Spiritus: Har vurdert det. :roll:

Gikk på en liten smell med E46en også, men det var mye pga ufattelig dårlig grep i dekka (Nankang NS2)...

Jada...lett å skylde på dekka, men kommer man over noen fra et dårlig parti er de direkte livsfarlige på vått...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...