Gå til innhold

bilder av deres kræsja biler!!!

badsha
 Share

Anbefalte innlegg

krsj.jpg

her er bilen jeg kræsja for ett års tid siden. er svogeren til samboeren min sin utrykningsbil (lege)

jeg skulle ha den på eu-kontroll, og den ENE dagen jeg skulle få kjøre den havnet jeg bak en iiiidiot som ikke hadde koblet tilhengeren-kontakten til bilen.

han måtte panikkbremse pga bilen foran han skulle av hovedveien til venstre.

det kom selvfølgelig bil imot, og han klarte såvidt å stoppe, men det gjorde jeg å plantet hengenen oppå panseret.

Egentlig gla jeg traff en tom henger istedenfor en bil da :P

syns det er jævlig ireterende at jeg fikk skylda for dette egentlig.

jeg skal jo forholde avstande min til hengeren hans, og når han mangler lys og plutselig har verdens korteste bremselengde så blir det vanskelig å oppdage at hans bil og henger står i ro i morgenskumringa.

anyways. bilen var full av rust der foran, så legen tok det ganske greit. :) nytt panser m/emblem, fanger, skjermer, lykter(jevlig dyre xenon), nye blålys i grillen, radiator til a/c, lakk og full polering av bilen (sikkert noe mer også da) :) totalt ca 86000.... :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er den eneste legen i distriktet som har fått godkjent bil med blålys/utrykningskjøretøy i vognkort.

må godkjennes via politiet og da godtar vegvesenet det.

han har egen AMK/helseradio som han forholder seg til angående utrykninger som f.eks bilulykker, hjertestans, ja egentlig alt som han kan hjelpe til med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At E39 tåler en trøkk er det ingen tvil om i alle fall.. Den Hondaen som kjørte på meg ble kondemnert, jeg måtte bytte bakfangerplasten og innlegget inni.

At jeg nå bytter den ut til fordel foe en E28 er kun fordi jeg skal togpendle, kommer ikke til å kjøre sønnen min mye rundt i den bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bilder av en M5 touring noen jeg kjenner knerta. Det ble dyrt..

Og måtte slenge ut mitt eget uhell, fikk en honda accord i ræva, den måtte jeg taue ut av veibanen,fangeren min så hel ut etterpå.. E39 vs japse 1-0

th_DSC00219.jpg

th_DSC00220.jpg

th_DSC00226.jpg

th_DSC00227.jpg

th_BMWWinterExperience2008006.jpg

th_BMWWinterExperience2008007.jpg

En E61 M5? Hehe, ble den kondemnert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...