BMW-Coupe Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Var det bakfangeren du skulle ha? haha, ser ikke værre ut nei! Heldig han som kjørte bilen værtfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 har ikke selv kræsjet noe alvorlig untatt at jeg satt på med en saab 900turbo, dro av veien i 90 rett i en bergvegg, glad alle i bilen hadde belter på!men jeg fant et bilde av en vraka bimmer (sikkert repost) før: etter: dette er stylingtech m3en jeg vurderte faktisk å kjøpe denne jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Siden det er mange som legger ut skader av helt totalt ukjente folk, Så legger jeg ut noen bilder av 2 stk biler, begge var med i samme ulykke! De drev faktisk på med kappkjøring i det den ene bestemmer seg for og svinge av, og bilen bak kommer i 120++ Bak og moser den rett ned. Kompisene mine klarte seg utrolig nok, men som satt på og var litt dårlig i ryggen fra før av, sliter nå enda mer med ryggen og har vondt i nakken til alle døgnets tider. Ta det med ro.. Nissan Primera Nissan Maxima Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Gikk på en liten smell i går. Er glad for at airbagene ikke funker for tida... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Gikk på en liten smell i går. Er glad for at airbagene ikke funker for tida... Hva skjedde her, siden du nevner airbag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 At det blir enda dyrere og skifte ut airbag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Sklei sidelengs inn i en båt . Det verste var at jeg ikke prøvde å ligge breit engang, skulle bare rekke jobben. Tror kanskje ikke de hadde blitt utløst uansett da båten fungerte som en "demper", men ikke godt å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 At det blir enda dyrere og skifte ut airbag No shit? Sklei sidelengs inn i en båt . Det verste var at jeg ikke prøvde å ligge breit engang, skulle bare rekke jobben. Tror kanskje ikke de hadde blitt utløst uansett da båten fungerte som en "demper", men ikke godt å vite. Med mindre du har sideairbags, tror jeg ikke hovedairbagene hadde blitt utløst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 han har sideairbags, er ikke det standard i e46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 At det blir enda dyrere og skifte ut airbag No shit? Sklei sidelengs inn i en båt . Det verste var at jeg ikke prøvde å ligge breit engang, skulle bare rekke jobben. Tror kanskje ikke de hadde blitt utløst uansett da båten fungerte som en "demper", men ikke godt å vite. Med mindre du har sideairbags, tror jeg ikke hovedairbagene hadde blitt utløst. Har 6 airbager. En i rattet, en i dashbordet, en i hver dør og to jeg ikke vet hvor er. Har sett hva som skjer når en airbag blr utløst og det frister IKKE å få i trynet/sia osv. Hjelper sikkert i litt høyere hastigheter, men ikke en liten "dult". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 har også i a-stolpen, så da vet du hvor dem er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Påkjørt av vogntog vinteren 2007 i Hardanger, på vei ned til Granvin: På det siste bildet har jeg rygget noen meter tilbake og ut fra kanten fordi det først så ut som lastebilen stakk fra stedet, men han stoppet da han så ryggelys i speilet (lysene fra lastebilen kan sees i bakgrunnen), hadde bare ikke merket noe. Siden han bare ga gass forbi nærmeste møteplass kunne ikke vi og bilen bak gjøre annet enn å stoppe helt uti kanten og vente på smellet, da det ikke var plass i bredden gjennom den slakke svingen til oss og en lang tankvogn. Skadene på vår bil kom på ca. 60 000,- Kan legge til at da jeg snakket med forsikringsselskapet et par mnd. etterpå trodde de det gjalt en annen ulykke fordi sjåføren hadde vært innblandet i en ny skadesak. Kom du ned Skjervet eller? Kjørt der en del selv, forholdsvis liten plass når man møter på vogntog, lastebiler og busser, noe det også er en del av der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alekspp Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 blei påkjørt under ei førbi kjøring. jeg lå bakerst, 2biler frammfør. når jeg kom på siden av dem første bilen svingte den og ut å skulle førbi, og den bilen som var fremst bråbremset.. har ikke bilde av den, men det var en vw polo. min bil før d smalt.. er en opel senator her er skaden, knuste felgen og knekte fjærbeinet.. her er golfen som kjørte i meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 får ondt i kroppen når eg leser om slike ting hehe r.i.p for bmwene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 før: Etter en som ikke overholdt vikeplikt: Før: blanke sommerdekk på snøslapps: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå