Nikolas Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Lurte på om nåken kunne hjelpt meg meg å tegne litt på en bil!! ble nylakkert i fjor, å klarte nettopp å ødelegge høyre frontskjerm må byttes ut, og derfor lakkere over det partiet og litt til i motiv! kunne derfor TRENGT HJELP TIL Å KOMME PÅ ET PENT DESIGN!!. Bilen før: noe i denne dur??: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Shabby photoshopping da, har det litt travelt men noe i den dur hadde kanskje gått an (?) Såklart så må strekene være helt bene og like tykke over hele linja, det er ikke tilfelle på bilde under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 kan ikke si jeg syns noen av de alternativene var noe stillig jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 unnskyld jeg sier det, men harryklubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 hahaha.. liker cleanest mulig jeg også, og helfarget. Men går vel an å legge ut forslag uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Lakk om igjen hele bilen. Det greiene der ser ikke bra ut. Min mening er ÈN farge på hele bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolas Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2008 hehe....takker for engasjerande svar:P alle skal få ha si mening men blir nokk opplakking i candy igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå