M3 Yngve Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 kjøper dem, skrev melding. solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Dette er kopier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Dette er kopier? Syntes det ser slik ut... Er ganske sikker på at org felgene står bmw motorsport på. Og navkoppene er litt annerledes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Er nok bare kopier ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 Selges til Høystbydene, for flere som ønsker dem. Så gi bud over 2000,- Flere som mener det skal stå BMW motorsport om det ikke er kopier, s da er det nok det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tribal167 Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Har helt like disse felgene, men mine er originale.. 225/45 17".. Hvor mye går det ann å forlange for disse?? strøkne felger men med litt slitte bakdekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Har helt like disse felgene, men mine er originale.. 225/45 17"..Hvor mye går det ann å forlange for disse?? strøkne felger men med litt slitte bakdekk. Bør vel ikke mase om det i en annens salgstråd!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tribal167 Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Har helt like disse felgene, men mine er originale.. 225/45 17"..Hvor mye går det ann å forlange for disse?? strøkne felger men med litt slitte bakdekk. Bør vel ikke mase om det i en annens salgstråd!!! Er det mulig..!! Folk bryr seg med alt! Sorry hvis jeg brukte tråden feil, men alle andre bør vel ikke bry seg med det fordet !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Ta et lite ssøk i forumet tribal167 så ser du mange tråder med folk som selger originale M felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tribal167 Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Ta et lite ssøk i forumet tribal167 så ser du mange tråder med folk som selger originale M felger. Ok, skal prøve på det. Er nytt for meg dette forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2008 Ingen som skulle ha felger nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Røren Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Må felgane hentast, eller er det mulighet for frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 Ikke solgt, så første man som kommer med 2000,- for dem. Kan muligens sende dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå