Gjest Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Dra med dere alle som kjører bmw folkens.. vi håper på STORT oppmøte! blir loddsalg med bra premier. div kåringer.
Astri Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Det blir tur på meg ja! Hihi, då må dåkke ikkje vær redde for å hilse på om dere skulle høre og se ei lita jente som rager 162 cm over bakken som snakker Karmøy dialekt. Hadde jo vært kjekt å hilst på folka som e her.
Mexos Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Skal prøve å hilse på om jeg ser deg Kjenner lite folk her så er trivelig å si hei til nye
Mexos Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Er meldt pent vær og Skal stå opp tidlig og vaske bilen Ble polert på tirsdag så blir nok blank og fin til treffet da
Haug Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Ja får håpe det så jeg kan polere bilen etter jobb imorgen
Glenno Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Skrevet Mai 2, 2008 Jepp dette ser bra ut. Hyggelig at noen tar turen så langt som fra Haugesund også. Pratet med noen for 2år siden på tryvann siden som kom helt fra møre til vårmønstringen i Oslo. Hadde kjørt hele natta. /sølvfarget E34).
S.Arnesen Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 blir det noen felleskjøring fra østfold her da? fra e6 gjennom sarp eller noe...
Glenno Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Skrevet Mai 2, 2008 blir det noen felleskjøring fra østfold her da? fra e6 gjennom sarp eller noe... Fint om du kansje kunne laget en egen tråd på felleskjøring fra østfold for sikkert ønsket av noen Stian. :_)
ivlund Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Må man møte opp 11 eller tidligere for å få bilen inn på vallehovin ? noen som veit ?
S.Arnesen Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 tror kanskje ikke jeg er den rette til å starte noe slik, da jeg ikke er helt sikker på om det blir noen tur på meg enda....
Glenno Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Skrevet Mai 3, 2008 Nei, men vi håper på at folk møter opp kl11 da. Det varer jo bare til ca 1430 så fint om du kan komme i den tiden. Da får du tid til kikke litt og ha det litt sosialt også. Mvh Glenn (styremedlem bmwccn øst)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå