ivlund Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Skal prøve å være der rundt 11, men må vaske bimmer'n først. Så spørs når jeg klarer å dra meg opp av senga Takk for info.
Glenno Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Skrevet Mai 3, 2008 tror kanskje ikke jeg er den rette til å starte noe slik, da jeg ikke er helt sikker på om det blir noen tur på meg enda.... Hmm nei, flere som jobber hardt ikveld/natt for å få det til? Var akkurat og måtte hjelpe til med panser som kom fra lakkerer ikveld. Gjensto litt men veldig mørkt så blir noe skruing på morran før treffet for bil eier.
Glenno Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Skrevet Mai 3, 2008 Skal prøve å være der rundt 11, men må vaske bimmer'n først. Så spørs når jeg klarer å dra meg opp av senga Takk for info. Jepp det er fint .
Mexos Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Regner med jeg er der 11 Skal bare vaske bilen før jeg kjører, og bor jo ikke så langt unna så bør jo klare å komme meg opp i riktig tid Har kjøpt meg ny svamp idag og greier
Glenno Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Skrevet Mai 3, 2008 Jepp det er bra Mexos. Tidlig kl 11?. Ja må være der noe før jeg da + time kjøring. Får vi prate og juge litt mere imorgen da, etter vi fikk hilst på hverandre etter siste treffet
Mexos Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Jepp det er bra Mexos. Tidlig kl 11?. Ja må være der noe før jeg da + time kjøring. Får vi prate og juge litt mere imorgen da, etter vi fikk hilst på hverandre etter siste treffet Jess Bilen min er heller ikke til å kjenne igjen siden sist
Werther Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Jeg har aldri vært der. Står bilene innendørs? Får ikke låst bilen pga dårlige sylindere, så håper man ikke risikerer noe ved å forlate bilen der...Ligger hallen ved Valhall ca?
Glenno Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Skrevet Mai 3, 2008 Jeg har aldri vært der. Står bilene innendørs? Får ikke låst bilen pga dårlige sylindere, så håper man ikke risikerer noe ved å forlate bilen der...Ligger hallen ved Valhall ca? Det er utendørs men det er lukket område. En vei inn og en vei ut.
Paulus Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Fint vær jo Vaske bil så kommer j en tur m 7'ern... ///P
Mexos Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Ble et vellykket treff Mange pene biler og strålende vær Var så heldig å vinne meg nytt komponentsett, garasjejekk og t-skjorte under loddsalget og Og jeg som bare kjøpte 2 lodd Håper de som tok bilder legger de ut her etterhvert
ivlund Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Var ett bra treff dette Masse fete biler. Tok noen bilder idag, så får legge ut dem litt seinere ikveld etter at jeg kommer hjem fra fotball kamp.
Eaglehrt Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Fikk en del ok bilder.. men rota meg ikke til å sladde reg.nr før jeg lasta dem opp på PB... folk blir kanskje mugne om jeg legger ut fullt nummer her? hehe
Mexos Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Jeg bryr meg ihvertfall ikke om du legger ut min bil med reg nr. Folk må da nesten regne med slikt når de stiller ut bilen sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå