cmn Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 Jeg hadde nesten glemt hvor fin CSL er... hehe. Den må da være noe av det råeste og peneste som er laget i klassen i nyere tid! CSL-felger blir knall på E46!
-Lasse- Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Kjøp de som er laget av velocity motoring.. Det er de som har den mest konkave modellen på markedet, noe som er et must på disse felgene
Anderslien Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Skrevet Mars 9, 2008 Kjøp de som er laget av velocity motoring.. Det er de som har den mest konkave modellen på markedet, noe som er et must på disse felgene Ja, men er de sånn at 9,5" felgen bak bygger mer innover enn den foran? Staggered som det kalles. Fordi på de andre kan jeg velge staggered eller non staggered.
Øyvind L. Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Er et sett originale CSL felger til salgs på Autopower.se nå.. Han skal ha 22000 SEK for de. http://www.autopower.se/powerborsen/ann ... ?id=246840 Hvis ikke du er villig til å betale så får du aldri slike originale felger.. Du får ikke kjøpt de hos BMW hvis ikke du har en CSL.
-Lasse- Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Kjøp de som er laget av velocity motoring.. Det er de som har den mest konkave modellen på markedet, noe som er et must på disse felgene Ja, men er de sånn at 9,5" felgen bak bygger mer innover enn den foran? Staggered som det kalles. Fordi på de andre kan jeg velge staggered eller non staggered. Staggered betyr at det er forskjellig bredde foran og bak på felgene. Feks 8,5" vs 9,5". Den modellen jeg mener bygger på en måte innover, ja. Noe som gjør at den ser konkav ut. Dette kan du feks se veldig godt på morralloys vs7, smidd csl style felg:
[space] Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Svarte! De felgene der gjorde jo e90 nydelig, selv med ornage blink
Bjørnar_ Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 hmm, disse felgene blir også solgt her anders: stylabilen.se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå