Torek Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 Utrolig pen M3! Hartge felger blir aldri feil, senk var perfekt etter mitt syn og i tillegg er det 3,2 i stedet for den mer vanlige 3L. Blir det bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 Takk takk Er ganske fornøyd selv.. Vurderer å sote blinklysa foran.. Tror det kan bli tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 Så et nytt av motorrom med den nye fargen.. Noen som forresten kan fikse et avatar bilde av det ? Direkte link: http://img140.imageshack.us/img140/5478 ... anahk6.gif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandrapija525i Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 23, 2008 Forfatter Share Skrevet November 23, 2008 Så et nytt av motorrom med den nye fargen.. Noen som forresten kan fikse et avatar bilde av det ? Direkte link: http://img140.imageshack.us/img140/5478 ... anahk6.gif Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Ble jævli bra dette Thomas, ring meg til sommeren så tar vi en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Jeg slenger meg på kjøreturen jeg også Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 Japp Ofte burde man fyre opp bilen iløpet av vinteren.. Eller trenger man det i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Det samme lurer jeg på. Har sikkert hørt 5 forskjellige svar på akkurat det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 Tenkte uansett å fyre den opp snart å la den gå varm.. Sikkert ikke dumt å gjøre det i ny og ne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 En gang i måneden. Er kjekt for bremser å få røre litt på seg også. Er vel greit å la den gå varm ja, da slike småstarter ikke er så sunt i lengden. Kan godt hjelpe deg å lufte den til sommeren og jeg.. Samme med båten. Blir det for mye for deg, såååå si fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 Båten ja.. Den ser rimelig kald ut stakar der den står nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brenni Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 nå begynner bilen din og bli bra thomas. men du glemte en ting.. hehe.. motorrommet ditt er fortsatt svart.. hehe, neida.. får håpe min blir M3 til sommeren og nå da:D den står i vinter den og.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 Hehe motorrommet er bevisst svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brenni Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 regna med det får håpe jeg får sett bilen din i sommer da.. har jo ikke sett den enda.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå