Gå til innhold

Trondsen Bil (BMW Tromsø)

Share

Anbefalte innlegg

Hei cato, takk for det. Gir meg ikke med det første. BMW Norge på reklamasjons avdelingen kunne ikke gjøre stort, men det var for dårlig det som hadde skjedd var han høyst enig i, og at jeg burde kontakte mr. Trondsen selv. Så får vi se hva de sier. Kjører rett med bilen til dem så fort snøen er borte!

Da ringer du meg i samme slengen, så tar vi en kaffe mens jeg får sett på go'bilen din ;)

Kan jo hende at Jan Erik Trondsen blir å ta tak i problemene. Å true med å gå til media kan jo også ofte bidra til bedre samarbeidsvilje og fortgang i prosessen med å komme til enighet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanskje flere skulle snakket med daglig leder/eier når man opplever slike ting? Da får man straks dreie på om det er en tilfeldighet eller om de legger opp til det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 years later...

Jeg har per nå ikke hatt noe nevnverdig dårlig erfaring med den tekniske avdeligen..Jeg har hatt bilen inne til rep og fikk time par dager etter bestilling og arbeidet ble utført raskt og uten problemer.Jeg kjenner til noen av gutta der og har fått gode priser hos de :) MEN,jeg henvender meg kun til "delelager" uansett hva det gjelder da geir magne som sitter der er utrolig dyktig samt servicevennlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ja må vell prøve de da de er de enste orginale bmw verkstedet i nerheten av meg. (50mil vell og merke) :roll:

Finner ikke ut av feilen sjøl så, har sjekket batteriet og det er i orden, og tar inn ladestrøm, alle sikringer er i orden osv.

Vet at noen er plaget med at sensoren i setet kan være gåen å det koster rundt 1200kr for ny føler om man velger å bytte denne sjøl, og rundt 4500kr å få dette gjort på verksted. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

BUMPer tråden for å ikke lage en ny en.

Vært på Trondsen og kjøpte en liten jævel her:

$T2eC16dHJIIE9qTYLh+ZBQHzv)dCTQ~~60_35.JPG

Betalte litt over 1300,-. Lagt merke til at på skjermen stod det "enhetspris" 552,-

Trondsen tar 500,- for og selge den resistoren der, + moms av hele summen. Det er snakk om en orig. Valeo del som kan kjøpes på Ebay for 50-60$ + frakt. Febi e.l. varianter er enda billigere. I dag hadde jeg ikke noe valg.. krisesak. Men Trondsen Bil med så høye priser kan bare glemme meg som kunde [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

såvidt jeg vet har de det fortsatt men det er bestemt at de blir å miste det. Datoen vet jeg ikke.

Nye forhandleren blir "Bil I Nord".

Men når det er sagt så har jeg hørt at de blir å fortsette med importsalg/bruktbil.Om dette stemmer eller kun er løse rykter vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...