mknard Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Bilen er en helt original 1996 mod BMW 323i Cab. Norsk bil fra Tronrud bil. FARGE: MONTREALBLAU METALLIC (297) INTERIØR: LEDER CASUAL/BEIGE (P7SN) Ekstrautstyrsliste: Kode: S240A LEATHER STEERING WHEEL S243A AIRBAG FOR FRONT PASSENGER S302A ALARM SYSTEM S320A MODEL DESIGNATION, DELETION S341A BUMPERS COMPLETELY IN BODY COLOUR S391A SOFTTOP DARK BLUE S395A ROLL-BAR PROTECTION SYSTEM S398A SOFTTOP OPERATION, ELECTRO-HYDRAULIC S438A WOOD TRIM S464A SKIBAG S473A ARMREST, FRONT S481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER S498A HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM S520A FOGLIGHTS S687A RADIO PREPARATION S704A M SPORT SUSPENSION S806A 3RD STOP LIGHT L830A NORTHLAND VERSION S925A SHIPPING PROTECTION PACKAGE S928A TYIRE CONTROL Bilen er ikke helt strøken, men har planer om at den skal bli det Her er noen bilder med vinterdekk: Har litt pengemangel, så M-tech & diverse andre ting skal jeg vente med. Skal satse på å få fikset de kosmetiske feilene på den. Kanskje ta vekk tre detaljene som jeg ikke liker så godt. Kom gjerne med tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 se der ja blir førstemann til å kommentere hehe... flott den da, M er jo aldri å forakte passer med slikt interiør også i en slik bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Bilen så bra ut den Sportstolene der er gode å sitte i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Så pen ut denne Litt m-tech så er du i mål Er det 299 technoviolet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Hva slags farge på bil og interiør er det på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2008 297 Montreal Blue på bilen interiøret er iallfall beige, er ikke sikker på koden Gleder meg til sommeren Fant vist kodene FARGE: MONTREALBLAU METALLIC (297) INTERIØR: LEDER CASUAL/BEIGE (P7SN) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 297 Montreal Blue på bileninteriøret er iallfall beige, er ikke sikker på koden Gleder meg til sommeren Skjønner jeg godt at du gjør. Den farge kombinasjonen er jo glimrende, ble bare gjetting utifra de bildene du hadde tatt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 HVOR KAN JEG SØKE OG FÅ EN LISTE OVER HVA BILEN MIN BLE BESTILLT MED SÅNN SOM ER GJORT PÅ BEGYNNELSEN HER ? SORRY STORE BOKSTAVER MEN JOBB PCEN ER KUNN I STORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Velkommen i cab-klubben! Finfin bil, det der. Du har setene jeg mangler i min Fornuftig å satse på det kosmetiske før du gyver løs på montering av plast. Resultatet blir som regel bedre da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2008 HVOR KAN JEG SØKE OG FÅ EN LISTE OVER HVA BILEN MIN BLE BESTILLT MED SÅNN SOM ER GJORT PÅ BEGYNNELSEN HER ? SORRY STORE BOKSTAVER MEN JOBB PCEN ER KUNN I STORT Jeg fikk det gratis med en BMW forhandler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 denna blir nok kos på sommeren ja =D hvordan sommer felger har du? toomas skrev:HVOR KAN JEG SØKE OG FÅ EN LISTE OVER HVA BILEN MIN BLE BESTILLT MED SÅNN SOM ER GJORT PÅ BEGYNNELSEN HER ? SORRY STORE BOKSTAVER MEN JOBB PCEN ER KUNN I STORT er det ikke en tråd eller no man kan slenge in VIN-nummeret å få dette opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2008 denna blir nok kos på sommeren ja =D hvordan sommer felger har du? noen rial viper 17''. Har lyst på M contour felgene. Noen som har noen til salgs, eller andre m felger? må vere billige, eventuelt innbytte i de jeg har, det er nye dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 sommerfelgene nye dekk. 215 45 17 noen som vil kjøpe? gi et bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 Her trengs det en vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 hehe... minner meg om mitt skitne motorrom får få seg en god vask i påskeferien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå