Gå til innhold

E36 M3 CSL/AC Schnitzer, Ekte?

opt
 Share

Anbefalte innlegg

www.freetranslation.com

Rarity - AC blunder M3 CLS - race reconstruction with street allowance - predominantly custom-made items out of Carbon - very easily - also many individual items laboriously out of all world organized - because of hobby task - interior completely empty only cage and race scarves (belts per loop at the cage besfestigt) - vehicle is prepared without race scarves, there extra - for vehicle can with slight expense vehicle passport made become - 19-inch rims of the M3 CSL in vehicle color etc. too much for itemizing - the picture serves only to the illustration (was before the complete reconstruction - varnish existence - vehicle became original of AC blunder as a CLS delivered, no retroactive reconstruction - has retroactively were varnished can be sent however only the DTM strips) - vehicle became only in the summer moved km can per Checkheft belaid become - pictures gladly and/or settle examination appointment - price VHB (please no cheap offers/price last Ask - connoisseur know concerns what kind of vehicle it)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, den der var råfet! Meget tøff og sinnsykt sjelden den breddinga der..Men må jo være gjort noe spesielt med den til den prisen vel? Kommer vel på godt over 400 000kr inn i landet den der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var prisen som fikk meg til å håpe at det kunne være en sjelden originalbil også. Men det virker som et uferdig prosjekt. Uansett en av de aller feteste e36'ene jeg har sett. Synes nesten skjermbreddingen gjør seg bedre på denne enn på e30, men bare nesten selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve breddingen heter CS, det finnes en i sort i sverige vet jeg

, eller så bygde AC Schnitzer to forskjellige trimmede lettvektsutgaver basert på M3 med mye carbon som heter CLS og CLS II, jeg har sett bilder av den ene i BRG og den andre i hvit som denne på bildet men uten M stripene. sjeldne saker! Her kjører den sammen med en motorsykkel på Ringen http://www.youtube.com/watch?v=YYBdVSutRSU
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant litt info og et lite bilde.

9bwf5qnatxdnal43n76x.jpg

1224 kg.

320 hester.

235/40-18 foran

285/30-18 bak

Laget i 1993.

Ble litt usikker på hva som er min drømme-e36 nå, denne eller GT2.

Edit: Flere bilder, GROMT :!:

z5o5ujjxmb30h82rwq6d.jpg

fvpt6k6okqxm290wbz4w.jpg

enzop0g5p6c3bjg2q95f.jpg

j3y259hetdkqyerj0tw9.jpg

simq2jnwdmbssbs9o7i3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...