KireS Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Hei, Noen som har vært borti at skjermen på en 04 e60 er helt sort? er vel business navi'en. Radioen fungerer og navigasjons "damen" gnager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 er bilen import eller? tenker på garanti! dra til bmw fårhandler å få tatt diagnose på dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 Nei, den er norsk men tenkte jeg skulle høre her først om det var noe easy fix. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Er jo mulighet for å slå av og på skjermen. Jeg vet ikke hvor denne knappen er ellers, men jeg har og hadde denne på rattet på min E60/E61. En av de valgfrie knappene har jeg satt av til det. Er jo fort mulig at du har vært nær en av disse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 Nope, den skal våkne når man trykker på hjulet og der var det ikke mye liv. Må vel stikke innom verkstedet å få de til å se på dette.. Edit: Men takker så mye for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå