Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan by deg 1000 for ein bilett... 1800 for begge...

Mvh Bjarte.

(så lenge fyren ikkje har kjøpt 30 stk osv og selger di, så må han no for faen meg få lov og gje ein anna person sjangsen og få reist på metallica! når han sjølv sikkert ikkje kan eller det passer..)

Skrevet

Billettene er ikke solgt, men har fått bud på 3200 for de. Budet er ikke kommet fra noen her inne.

Jeg har ikke 30 billetter som er kjøpt med hensyn for videresalg. Har 2 billetter som er til salgs om et godt bud kommer....

Skrevet
Billettene er ikke solgt, men har fått bud på 3200 for de. Budet er ikke kommet fra noen her inne.

Jeg har ikke 30 billetter som er kjøpt med hensyn for videresalg. Har 2 billetter som er til salgs om et godt bud kommer....

Du sa noe annet til meg på PM,men la meg tippe,han som du sa hadde lagt inn bud på 2000 per billett har trekket budet .....

Folk som deg som gjør at andre ikke for opplevd sånt...

Skrevet

Du sa noe annet til meg på PM,men la meg tippe,han som du sa hadde lagt inn bud på 2000 per billett har trekket budet .....

Du har helt rett i det. Budet på 2000 pr. stk er trekt tilbake.

At folk som meg gjør at andre ikke får oppleve Metallica kan du stikke langt til skogs med. Om jeg ikke får solgt billetene, så får jeg selv oppleve Metallica igjen. Det blir ikke første gangen og heller ikke siste gangen for denne karen har vært og er blodfan av Metallica. Det er bare det at sommeren innholder flere konserter og noe av det dårligste publikummet finner du i Norge. MAO. Selge de billetene og drar heller på konsert i Rock Am Ring.

Skrevet

Du har helt rett i det. Budet på 2000 pr. stk er trekt tilbake.

At folk som meg gjør at andre ikke får oppleve Metallica kan du stikke langt til skogs med. Om jeg ikke får solgt billetene, så får jeg selv oppleve Metallica igjen. Det blir ikke første gangen og heller ikke siste gangen for denne karen har vært og er blodfan av Metallica. Det er bare det at sommeren innholder flere konserter og noe av det dårligste publikummet finner du i Norge. MAO. Selge de billetene og drar heller på konsert i Rock Am Ring.

Dummeste jeg har hørt!!!

Reis til rock am ring da vel, men hvorfor må du ta blodpris for billettene?

Om du tar utsalgspris for billettene kan du jo likevel reise en annen plass for å se de???

Men ikke vær så grisk at når du ikke kan gå på konserten selv så må folk betale skampris for å se metallica!

Finnes masse av "Blodfans" der ute som ikke får sett metallica pga sånne som deg ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...