Stalin Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 alldri døm noen etter ka du leser i Avisen! alle situasjoner eg vet godt om eller var innblandet/tilstedet så har det ALLTID vært SUPER mye overdrivelser! går utifra at det ikkje bare er sånn med saker eg vet om, men med 98,9 % av alle tilfeller
Stalin Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 grunnen til at de liksom tok fra meg førerkortet var pga eg liksom holdt "113km't" i 80sonen!! Er det ikke 115,9 som er grensa til beslag i 80sone da? jepp! men var vist andre regler for meg men eg og de eg har snakket med er enig at eg får lappen tilbake.. trenger bare en advokat som tar seg 10minutters arbeid så går det bra
Stalin Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 lurer på hva 1.8 tenkte, da han så 2.8 dra ifra? hmmm... men allikavel, idiotisk kjøring! haha.. lurer på hva han tenkte når han så de blå saftblanderne i speilet.. man kunne sikkert høre en mann skrike " FAAAAAAAAAEN!"!! HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELVETE! SATANS DRITT NAZISTER!!! FUUUUUUCK!! HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELVETE!" ifra Hop og til Åsane
Hyggmaister Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Skrevet Mars 13, 2008 Lykke til Hva med stakkaren i 318 da? Ingen bekjentskap til ham engang? Har faktisk opplevd en nesten liknende sak etter å ha sittet på med en kompis sin lett-mc. En annen som kjørte med oss kjørte feil i en potteplante av en rundkjøring, og vi fikk fullt blålys! Jeg hadde ikke fått lappen enda, men greide til slutt å overbevise politiet om at jeg ikke kjørte noe da, kanskje etter de hadde talt antall sjåfører og sykler Hele gjengen inkl. en annen passasjer ble imidlertid skrevet ned og lagt inn i databasen på politistasjonen for å "kartlegge mc-miljøet"! Haha! HA på tur - NOT Sry halvsveis OT, håper du for vår alles skyld greier å "eie" purken litt Om hastigheten (150-160) med overvann osv stemmer, holder jeg imidlertid på mine meninger mht nettopp kjøringen din, men det er en annen sak...Forstår imidlertid godt om/at du ikke vil kommentere hastigheter i denne saken, VERTFALL ikke før "dommen" er satt
Aama_Racing Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 jepp, er 115.9 so er grensa.. jeg hadde 121 i dag dette synes jeg du bør få sefo? til å se nermere på.. de som har med politi saker å gjøre, de skal tross alt representere loven her, og det bør de ikke misbruke!!
Hyggmaister Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Skrevet Mars 14, 2008 121 på speedo blir jo ikke over 116 på måling da..Ikke tenk på det :wink
BimmerKing Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 Jeg vet alt om at aviser skriver hva de vil... Da jeg var innblandet i en kollisjon for en tid tilbake(min feil, og det står jeg for, men ingen alvorlige skader og ingen høy fart), ble jeg hengt ut med bilde av meg og diverse MEGET usanne "fakta" i lokalavisen her. (www.rbnett.no) Jeg skrev først til vedkommende journalist( JAN G. RØE ), der jeg forlangte en forklaring på alle "faktaene" de hadde lagt ut. Fikk selvfølgelig aldri noe svar, og sendte mail til redaktøren, med sitat fra mailen jeg sendte den villedende journalisten. Fikk ikke svar på den heller, og da ble jeg skikkelig forbanna. Jeg har litt innsikt i hva disse gutta holder på med, og gikk på nett og hentet ett ett utsnitt av pressens egen "Vær Varsom - Plakat".En del av utsnittet var: "4.7. Vær varsom med bruk av navn og bilde og andre klare identifikasjonstegn på personer som omtales i forbindelse med klanderverdige eller straffbare forhold." Da skal jeg si det ble fart i sakene gitt. 4 min etter at jeg sendte mailen ringte redaktøren til meg og beklaget seg og ville trykke en offentlig unnskyldning i avisen dagen etter, men på det tidspunktet følte jeg meg nok uthengt og forlangte en mail med en unnskyldning liggende i min innboks når jeg kom hjem. Noe det faktisk gjorde... Men bildet på nettet, tok de ikke vekk før jeg RINGTE dem. Da var jeg kjempeforbanna for å si det mildt. Da fikk jeg beskjed om at han som hadde tatt bilder ikke visste hvem jeg var, og de ikke kunne ta ansvar for det. Jeg sa følgende: "Jeg kjørte Drosje, hadde en jakke det sto TAXI over brystet på på meg, gikk med krage, sto ved siden av bilen samt at vedkommende som hadde tatt bildene har kjent meg siden jeg var liten... Fjern bildet umiddelbart eller så ringer jeg en advokat og tar dette så langt det går, og der vil dere tape..." Bildet var vekk i løpet av 20 sekunder... Moralen er: Journalister er en gjeng med sensasjonsbehovstrengende idioter som tror de vet ALT og kan ALT. Men å svare for seg, det kan de ikke. Journalisten som skrev om meg har jeg ikke hørt noe fra, men Redaktøren var rimelig spak etter at jeg tok ham for meg pr. telefon andre gangen...
Hyggmaister Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Skrevet Mars 14, 2008 Er det arkivfoto!?!?!?! ÅÅÅÅ det forsto ingen før nå!! Trodde det var tatt fra 728n å han hadde vag ratt jeg
Mr_///M Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 Er det arkivfoto!?!?!?! ÅÅÅÅ det forsto ingen før nå!! Trodde det var tatt fra 728n å han hadde vag ratt jeg
Marius2002 Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 Er det arkivfoto!?!?!?! ÅÅÅÅ det forsto ingen før nå!! Trodde det var tatt fra 728n å han hadde vag ratt jeg Hahahaha, jeg håper for din del Hyggmaister at det var ironisk ment. haha
tøsen Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 ai ai ai , den gale passasjeren her. PASS DERE. JEG ER DESPERADO. nei det som skjedde var det at jeg spurte om å få se målingen skjønte jo han ikke hadde måling på oss, så sa han ja, så spurte jeg om jeg kunne få se den. så svarte han ikke. så sa jeg: JA, HVOR ER DEN MÅLINGEN DA? og der klikket det for han, dønn i håndjern smelt oppetter bilen. så jeg bare omg wtf. du cheater. han bare nei wtf omg lol. neida, fra spøk til revolver. så kommer maja bilen, jeg setter meg inni. LATER SOM JEG HAR BEVSIMT. for å havne på legevakten istedet. Og de 2 politikjærringene slet faen godt med å bære meg inn. er over 100 kg med MANN her så havnet jeg i en glattcelle deluxe på legevakten. fikk dyne og pute. så etter purken hadde gått. så var jeg frisk og rask. så ta fant jeg ut at jeg bare skulle gå ut. men så stoppet legen meg. så kommer majabilen nok en gang og henter meg. så måtte jeg sitte i arreste ntil kl 11 neste dag. stalin og de prøvde å hente meg ut en halvtime før men det var tydligvis dønn umulig! dere vet, man blir sur og gretten av å kjøre volvo hele dagen. han andre som mistet lappen er også her inne. det var en ren tilfeldighet at jeg kjente han fra før av. det var aldri snakk om noe kappkjøring. hva faen er vitsen med å kappkjøre. han lå i 80 og vi fant ut det at cruise farten våres var 85-90
tøsen Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 Hadde det vore meg, så hadde eg aldri stoppet... men det er galskap, å kjøre sånn, når der er overvatn og regn!! det var faen tørt på veien også. eller tilnærmet. om dere har sett værmeldingen i bergen så har det vært sol de siste dagene var pittelitt våte flekker på asfalten. Men men, politiet får jo bare mer og mer hat. Itilegg kan jeg neven det at jeg har ødelagte håndledd etter det, POlitimanenn spendte meg i leggen fordi jeg skrek politivold. det var det!
Azeton Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 hmm.. Er det dere som overdriver noe hinsides? Vet at politiet kan være litt tragisk av seg til tider. men dette var jo litt merkelig. Jeg har veldig lyst å høre grunnen til at han satt deg i arrest! Du kan ikke settes i arrest for noen av ordene du har sagt.. Hvordan var kroppsspråket ditt? 100kg med rykkete, aggresive bevegelser er ikke akkurat beroligende. Men, Regner dere går til sak for dette? Trekk det ut til det siste! Selvom dere er over 18år. Hvordan er det foreldrene dere stiller seg til dette rabalderet?
tøsen Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 hmm.. Er det dere som overdriver noe hinsides?Vet at politiet kan være litt tragisk av seg til tider. men dette var jo litt merkelig. Jeg har veldig lyst å høre grunnen til at han satt deg i arrest! Du kan ikke settes i arrest for noen av ordene du har sagt.. Hvordan var kroppsspråket ditt? 100kg med rykkete, aggresive bevegelser er ikke akkurat beroligende. Men, Regner dere går til sak for dette? Trekk det ut til det siste! Selvom dere er over 18år. Hvordan er det foreldrene dere stiller seg til dette rabalderet? nei, det de holdt på med var ren makt demonstrasjon. jeg latet som jeg hadde svimet av. skulle tro det greiene der var tatt rett ut av den musikk videoen til chamillionaire - ridin' dirty. Det var helt latterlig, vi satt der 5 sjokerte ungdomer, vi har ikke vært gudsbeste barn før så har funnet på mye rampestreker men de vi har roet oss med årene og begynt å ta til fornuft, Men jeg har ALDRI NOEN SINNE I MITT LIV vært med på noe lignende. det var helt sykt. jeg har blåmerke på leggen, røde merker etter håndjernene. Kul i hode. og vanvittig vondt i håndleddene 3 dager etter det skjedde. tenker litt på å gå til avisen med det egentlig. fordi dette er nok godte snask for de og skrive om i påsken. ser for meg overskriften fem attenåringer utsatt for overgrep av politimann.(ja, overgrep behøver ikke bare brukes i seksuell sammenheng)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå