Gå til innhold

skal ha nytt senkesett på min e36, men hvilket??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel gjerne leppen foran som tar nedi på den bilen?

Jeg tar så og si aldri nedi med fronten, det som jeg "sliter" med er at rammevangene(el hva en skal kalle det) tar borti når jeg kjører over bratte humper og ujevnheter i veien.

Men det er jo bare å ta det med ro, så går det fint :)

Vanlige fartshumper og slikt er ikke noe problem iallefall..

Med de felgene som er på bildet så subbet det endel da, både foran i innerskjermen og i hjulbuene bak.

2-3000kr tilsier vel at en bare bytter fjærene gjerne, da er nok 40/30 en bra kombinasjon. Men så i nye katalogen fra GS at det er ikke så mye mer en må ut med for komplett sett med dempere. Vet dog ikke hvilken kvalitet dette er..

Skrevet

Personlig så syntes jeg 40/30 blir litt feil mtp forholdet mellom hjulbuene. Da er 40/20 penere tror jeg. Så jeg må ta min ned 10mm til for å få det helt riktig.

Skrevet

Njaa,, felgan på bilde har 5 serie innpress så de subba en del!! vet ikke korsjen veistandan er der dokker bor,, men her i bodø e det helt jævli

kor man får tak i godkjent senke sett på 50-70 framme å 30-40 bak??

Skrevet

er det noen som har eibach her og kanskje kan forklare hvorfor eiabch har lik senk forran og bak på bmw og ikkje ulik slik som de fleste andre har? kanskje har ett bilde av e36 med eibach?

Skrevet
vil eg få en fin senk med ap fjærene, fin klaring mellom hjulbue og dekk forran og bak?

jupp.... du vil alltid få mere nedrekk på hjulbuen bak med faste senkesett..skal du ha et rimeligog bra senkesett.. så velg supersport, weitec eller AP, tror de koster fra 3995 komplett 4 dempere og fjærer...ca 40 m senk...

Skrevet

Kjøpte meg dyre KW v2 justerbare coilovers, men ble egentlig skuffa av de.. Det er ingen settskrue bak til å låse senkingen, så hadde litt problemer med at den seg ned på ene siden til tider :roll:

Men nå holder den seg..

Skrevet

no har eg sjekket så mye eg klarer om eibach og de leverer ikkje sett med forskjellig høyde forran og bak, bare lik forran og bak til min mod. er det en grunn til det? kommer det til og bli fint?

Skrevet

då har eg bestillt eibach senk til bilen, bestemte meg for det pga eg vil ha litt komfort og moderat senk.

håper det blir bra, kommer bilder når eg har fått og montert det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...