Anders_w Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 her er min lille bruksbil:) kjøpte den for en rimelig penge å måtte skru litt motor:) (bytte topp pakning og rådelager osv) så får håpe dette holder litt kjapp info: m20b25 7,5x17 rieger infinityleppe m/catkiller skjørter er ukjent(sto på bilen fra før sammen med mye annen jallaplast) xenon i nærlys og tåkelys. øyelokk bonrath enarmsvisker. 75/60 senk med bilstein sprint. tror ikke det er noe mere å si om den.. en helt vanelig bil her på vinterhjul med en annen frontspoiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 så kom våren og rieger leppa og ok sommerhjul kommer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwqueen Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 fin bil,ser veldig senka ut, på det nederste bildet, hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 hehe:) ja jo den er ikke den høyeste kanskje:) var så heldig å fikk prøve bbs rs hjula til min komåpis baklie! altså hjula som står på den grønne der her er ett bilde av det oxo!! fyyy f.... BBS er konge!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 her kommer noen flere bilder bare:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Pen touring Vertfall LAV nok! Den catkilleren må få et kort liv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 catkilleren har fire liv tenker jeg:) har brukt opp tre liv på to år (samme understell og leppe har stått på den andre bilen min tidligere) så den har vært lappet sammen tre ganger før, så spørs om den er ''lappbar'' etter neste gang:) hehe.. satser på at det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Det der er sjukt lavt... Tror ikke den er noe å kjøre med i Osloområdet hvertfall. Jeg skraper nedi en god del fartsdumper og min er betydelig høyere enn din i fronten. I tillegg har jeg nå funnet ut at vaskehallen på Lambertseter er no-go, sammen med en bensinstasjon ved Grunerløkka, der de har for skarp vinkel i utkjørselen. (Bakke ned til hovedveien) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Anders da! du har jo allerede tatt en katt med den. Dere fant ikke katta engang etterpå, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Det er lavt! Liker det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 den er lav og det liker vi. e30 touringer skal være så lave bilen ser bra ut live også den. må bare få lakk på min nå,så får jeg ta meg en skiens tur og ta noen stemningsbilder sammen med deg, kanskje flere gromme touringer også? syns touringen er den tøffeeste e30`n jeg da. skal bli gøy og se tbo børsa også. pass punga dine nå så det ikke blir flere unger og enda større hus. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 for seint.. er en bolle i ovnen igjen:) hahaha;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Å fy f så fett det bildet med BBS RS hjula var! Xenon i grøft og eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Hvilken dim er det på BBS-hjula og dekka? 8x16 + 9x16?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2008 det er 9.5 og 9x16 husker ikke innpress, men dem står godt på utsia;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå