ingard Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 ser de rimeligste ligger på en 12-13000,-det blir for mye for meg ser på eiker.com at de har senkefjærer til bare 1500,- osv Funker ikke det bra da? Gsbildeler har tilbud på justerbart. Schmiedmann selger Lowtec, som er rimelig.. Og etter det jeg har hørt, helt ok dempere og fjører..
rekkeseks Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Hei. Jeg har akkurat senka min e39 med eibach pro kit fra gs. Ble veldig fornøyd med de. Det er progressive fjærer. Senker 35/30. Er å anbefale. Mvh Lasse
Singda Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 Først og fremst så ville jeg ikke senket den paralellt. Bør være lavere forran enn bak. Ang. hvor mye senk man kan ha på org. dempere så sier jeg bare hva jeg har blitt annbefalt. Hjelper jo lite at bilen ser bra ut hvis den er fæl å kjøre;) Jeg gav ca. 5k for komplett sett med dempere og fjærer på min e36. Cobra suspension. Er veldig fornøyd med det. Selges på www.soundstyling.no bl.a. Okey skjønner, vill helst ha 60/40 senking ja. Ingen hær på bimmers som selger brukt justerbart kit til e39 da?
alner Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Kal du senke mer enn 40 cm (Tror 60/40 hadde blitt veldig pent) så bør du følge opp med noen kortere dempere også. Og det hjelper mye på kjøreegenskapene og;) Skjønner Ser litt på bare fjærer nå og det virker som eiker.no selger 50mm senkesett (1890,-) Kan jo senke 50mm å da uten å skifte dempere, billig alternativ, å skal jeg ha den ekstra cm så må jeg jo ut med 10 lapper og. har vell blitt bra senka med 50mm og? eller har det fortsatt blitt ei glippe mellom hjulbue og dekk? Ja, de blir glippe mellom hjulene, e39 er sinnsyk høy orginalt, så 5 cm er egentlig ikke så mye på e39
Haug530D Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Det var da voldsomt til lite gummi du hadde da, hvorfor så lav profil? kan umulig være noe særlig komfortabelt å senker du den så blir det nok helt rævva å kjøre på.
bjalle Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Har prøvd selv med 20 tom og 30-20 senk.men gikk tilbake til 18" felger fordi bilen ble en plage å kjøre med så lite gummi,en ferietur på norske veier holdt på å gjøre meg gal,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå