HappyHenke Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2008 Da var M3 bakfanger bestilt fra koed Samt to stk Bmw Motorsport International emblem til sidelistene. Måtte ha meg en liten gave på dimmisjonsdagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Da var M3 bakfanger bestilt fra koed Samt to stk Bmw Motorsport International emblem til sidelistene. Måtte ha meg en liten gave på dimmisjonsdagen.. Neon lys og supra vinge så er du i mål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Da var M3 bakfanger bestilt fra koed Samt to stk Bmw Motorsport International emblem til sidelistene. Måtte ha meg en liten gave på dimmisjonsdagen.. Neon lys og supra vinge så er du i mål! Hehe, ja det hadde blitt fint Gratulerer med dimmisjonsdag og m3 fanger på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 Da var M3 bakfanger bestilt fra koed Samt to stk Bmw Motorsport International emblem til sidelistene. Måtte ha meg en liten gave på dimmisjonsdagen.. Neon lys og supra vinge så er du i mål! Hehe, ja det hadde blitt fint Gratulerer med dimmisjonsdag og m3 fanger på vei Takker Neon lys og supra vinge ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Pen coupe! Men syns biler trenger vask før man tar bilder, da Jeg har samme lyktene som deg, peneste angeleyesene man får tak i, synes jeg. Er visst også en del som bytter emblem i sidelistene etter jeg gjorde det.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Tsk tsk Dr_S, to år siden jeg gjorde det byttet og jeg var neppe først jeg heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 Pen coupe! Men syns biler trenger vask før man tar bilder, da Jeg har samme lyktene som deg, peneste angeleyesene man får tak i, synes jeg. Er visst også en del som bytter emblem i sidelistene etter jeg gjorde det.. hehe Hehe den var jo nyvasket.. dagen før Men jeg skal vaske bilen i morgen, så kanskje det blir noen nye bilder da Er helt enig angående lyktene, der var forresten jeg først ute! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Er helt enig angående lyktene, der var forresten jeg først ute! Pokker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 La ut noen flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Sweet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå