fre Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 Nice Skikkelig fin farge dette! Hvem kjøpte du bilen fra ? Ser den er BR-regga. Ligner veldig på en annen fredrik sin, vet han skulle selge. Kjøpte den av Bernd Lösch på Vogel Autohaus i Harthausen, Tyskland. Jeg har hatt en slik før, som Egil Sandvik nå eier. Han vurderer salg i vår. Her fra da jeg hadde den: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... xmXj166739 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Dette var en NYDELIG E46 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 IKKE NOE ANNET OG SI ENN DRIIIIT FIN BIL DU HAR.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 IKKE NOE ANNET OG SI ENN DRIIIIT FIN BIL DU HAR.. Takk Noen flere bilder: Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Nydelig bil du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barri Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Nice bimmer, gratulerer...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 3, 2016 Share Skrevet Mai 3, 2016 Gøy å finne en 8 år gammelt tråd om bilen Lever i beste velstand enda. Felgene skal byttes ut i CSL 19". Syns faktisk de originale 135M felgene er penere enn disse forferdelige GS felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 3, 2016 Share Skrevet Mai 3, 2016 On 19. mars 2008 at 19.04, fre skrev: Takk! Nei, ikke mye dill. Bortsett fra senkesettet er den som når den kom fra fabrikken har bare dette her og nu.. men er som min forrige da: Nydelig bil med nydelig interiør! Perfekt combo!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå