Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg er ute å kjører med min E34 hilser jeg alltid på andre E34, Er en del som hilser tilbake..

Hva med å innføre "hils påbud"? hehe

God påske! :)

Skrevet

hilser alltid når jeg ser E34. ;)

bortsett fra når jeg hører på musikk og er helt fraværende. da kan jeg og være en fare i trafikken..

Skrevet

Har tatt meg selv i å gi en tommel opp til ett par strøkne M5'er samt 540'er e34. Har alldri fått noe særlig respons tilbake, menmen :)

Skrevet

Hehe, igrunn ganske morsomt. Jeg hilser ofte på de med E60/E61 som ser litt ålreite ut. Husker da jeg hadde E60'n.. Var jo ingen som gadd å slippe meg igjennom køen i motgående kjørefelt da jeg skulle krysse veien. Joda, den som slapp meg igjennom var en eier av en sort E60 som også var ganske påkostet.. Kom et par tomler opp fra både min og han sin side.. Litt artig er det jo.. :wink::D

Skrevet

nå skal det sies at det norske folk må være den værste rasen å møte på veien. folk kjører jo som om de skulle stjålet både bil og bensin.

skal man krysse en vei som nevnt tidligere gasser jo nordmenn heller på enn å slippe deg inn. enda de ser at køen bak seg er 100km lang.

presser folk ut av rundkjøringer og viser fingrer mens de tuter. nei. mange Nordmenn skulle rett og slett ha fått seg litt god gammeldags juling, og innføring i normal høflighet.

Skrevet

@Stuff04

Det kan jeg som Dansker virkeligt sige ja til!!

Syntes at bilister i Danmark er skikkelig dårlige til å vise hensyn i forhold til feks. Tyskere (Jobbet der i 3 år), men å kjøre heroppe...spesielt inne i Oslo er bare heilt ræva.

Er ikke typen som gir finger og sitter og råper og skriker bak rattet, men noen ganger så bare må jeg få litt frustrasjon ut med et lille skrååål..... og et sint ansikt, folk blir ofte flove da 8)

Folk gasser på som bare det for ikke å slippe folk ut, tuter, råper og lager ansikter....helt utrolig bilist mentalitet.

Og hvor mye vinner man på det...... tjaaaa kansje 2min. og en blodpropp

Men ONT, så blir det vel litt harry å hilse på alle E34'er man møter...... er jo ganske mange av dem rundt om..... men tar helt klart mere hensyn til BMW'er i trafikken enn alle andre biler :D

Skrevet

viser som regel høyre langfinger til bmw eiere.. makan til mindre hensynsløse førere skal du lete lenge etter... Kan begynne å lure på om blinklysbryter er lite ettertrakta ekstrautstyr. For ikke å snakke om tåkelysbryter. Levert med konstant lysende tåkelys. Dårlige er tåkelysa og!! for disse nevnte idiotene må nemlig ligge kloss oppi ræva mi.! om jeg ligger 20 over limit så er de likevel oppi ræva! men neida de skal ikke forbi! De skal bare være der! AAAARG!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...