Mexos Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 hmm...okey da;)har sett litt mer på bildene... Jeg hadde forøvrig ikke ville hatt en slik cab i det hele tatt... Iallefall ikke hvis man skal kjøre med taket oppe og ac på Hehe, godt sagt. Mulig det hjelper bra på med windshoot da. Prøv en cab igjennom byen en varm solskinnsdag så skal jeg love deg du er frelst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Det er deilig! For min del så savner jeg ikke AC i cab'n i det hele tatt. Syns heller ikke det støyer så veldig mye i hastigheter over 80 med taket nede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Cab er artig, men en ting som er litt dumt med den bilen du har sett på der er at det ikke her helskinn, tror jeg hadde vært skeptisk til stoff i setene i en cab. Om det plutselig begynner å regne, eller om en fugl skiter oppi bilen din (noe som skjedde flere ganger da jeg hadde cab), så blir det mye værre å få setene rene og pene igjen etterpå. Ellers ser den jo ok ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Heldigvis ikke opplevd fugledritt i bilen enda Men ja, ville nok heller vurdert helskinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå