NyborgRacing Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Driver å ser etter bil til kjæresten om dagen å hu har funnet seg en fin 318 Cab 96Mod, Finns ikke ekstra utstyr så bilen er dårli sånn sett, bilen har vært ramponert så er bytta skjermer, dører. bagasje luke og panser, å bilen var ny lakert i fjord sommer, ble bytta til delskinns interiør da dette også ble ødelagt, nye vinterdekk, 18" sommer hjul, må ha 2 nye dekk pluss felger er ikke fullt så pene å det er 5små hull i bakruta! Link til annonsen: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link Er den værdt det han forlanger for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Den bilen er for dyr. Når den er rensket for utstyr og har vært gjennom den behandlingen du beskriver. Hvis du får den for 85, så kanskje. Hvis ikke, finnes det mange andre cab'er der du får mer for pengene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 rensket for utstyr er vell å ta hardt i...nye karrosserideler gjør da ingenting? det viktigste er at jobben er skikkelig gjordt,men ville vell gått for en 6er,lyden er halve moroa på en cab... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Denne var dyr syntes jeg.. Og ang det utstyret: jeg angrer som faen at jeg ikke har spesielt mye utstyr, jeg ville hatt så mye utsyr som mulig iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 skjønner ikke helt de med utstyr...hva mangler? digital klima,varmeseter og kjørekomputer? ikke all verden.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 skjønner ikke helt de med utstyr...hva mangler? digital klima,varmeseter og kjørekomputer? ikke all verden.... AC, antispinn,skrens,sleng,vreng osv, nakkestøtter bak, veltebøyle, regnsensor osv. Jeg synes den var dårlig utstyrt, men den hadde sportstoler ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 var antiskrens oppfunnet på e36 i 96? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2008 i forhold hva det var på min e-36 96Mod 328 Cab så er den dårli utstyrt synes jeg.. men nå er vel det jeg egentli lurer på om det er noe vits i å gi så mye for denne eller om vi skal prøve å finne en annen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Enig i mye av det som blir sagt, lite utstyr, mtp reparasjoner er jo ikke det noe problem om det er gjort bra arbeid, men det vet man jo aldri. Og (min) erfaring tilsier at det sjelden holder like bra som orginalt. Som EirikL sier, rundt 85 kanskje ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Hvis dere venter til sensommeren så ligger muligens min tilsalgs her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 var antiskrens oppfunnet på e36 i 96? Ja jeg har det på min og den er 96 mod. BMW er generelt tidlig ute med utstyr i bil har jeg fått inntrykk av Når det gjelder bilen så synes jeg den var priset høyt i forhold til hva man får... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Nå er jeg ikke helt stødig på cab priser, men var den så gale da? Hadde iallefall alt jeg ville hatt i en e36... (tror jeg) M-tech hadde den og...! Men fortjener noen andre lykter.. Hvis en ser på knappene ser det vel ut til å være setevarme og antispinn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Nå er jeg ikke helt stødig på cab priser, men var den så gale da?Hadde iallefall alt jeg ville hatt i en e36... (tror jeg) M-tech hadde den og...! Men fortjener noen andre lykter.. Hvis en ser på knappene ser det vel ut til å være setevarme og antispinn? Fronten ser i mine øyne ut som en kopi, og bakfangeren er original med diffusor og den mangler sideskjørt.. Hehe. Men tror du har rett i det med setevarme og ASC. Knappene er plassert som på min og der er det det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Nå er jeg ikke helt stødig på cab priser, men var den så gale da?Hadde iallefall alt jeg ville hatt i en e36... (tror jeg) M-tech hadde den og...! Men fortjener noen andre lykter.. Hvis en ser på knappene ser det vel ut til å være setevarme og antispinn? Men tror du har rett i det med setevarme og ASC. Knappene er plassert som på min og der er det det... Er setevarme, men ikke ASC. er knappen til el. taket du ser nest til venstre. Er bare 3 knapper der. 2 til setevarmen og en til taket. ASC kunne man vel få som ekstrautstyr til e36 allerede i 91. Mangler også el. stoler, cruisekontroll, ryggesensor. hifianlegget, kjørekomputer og en haug utstyr som finnes, men er jo nesten ingen biler som er maks utstyrt. Men jeg synes en cab skal være godt utstyrt. Aircondition er også et must på en cab som er sommerbil. Man orker nemlig ikke kjøre lange turer med taket nede da det bråker for mye i større hastigheter (80km/t og oppover) 318 cab er ganske overpriset da man ikke trenger legge på mange kronene for å få en godt utstyrt modell med rekke6er. 325'ene er jo forsåvidt billige i forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 hmm...okey da;) har sett litt mer på bildene... Jeg hadde forøvrig ikke ville hatt en slik cab i det hele tatt... Iallefall ikke hvis man skal kjøre med taket oppe og ac på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå