rsr800 Posted March 24, 2008 Posted March 24, 2008 Jeg klarer ikke og bestemme meg for hvilken front fanger jeg skal kjøpe.. Noen som vil hjelpe meg ? Rieger --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Rieger M2 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Rieger CS --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Kerscher (lik leif harald sin)
Fredrik Posted March 25, 2008 Posted March 25, 2008 Glem dette og gå for BMW´s M-Tech II hvis du absolut må bruke penger på plastikk... no offence...
EirikL Posted March 25, 2008 Posted March 25, 2008 Gå for Rieger CS. M2 er jo bare en dårlig etterligning av original m-tech og de andre var mindre pen
ivlund Posted March 25, 2008 Posted March 25, 2008 Av de som er her, så er det M2 eller CS som er de fineste etter min smak..
[space] Posted March 25, 2008 Posted March 25, 2008 M2 eller enda bedre: m3 replica, som du ikke har listet her. Denne er helt lik m3 fangern, men passer standard coupeer (og sedaner). M2 er kanskje bare en add-on til mtechfangern? Altså kun nederste delen?
rsr800 Posted March 25, 2008 Author Posted March 25, 2008 Det er ingen vits å tulle me perfeksjon ! Det blei M3 front ! det styling kitte så e på bilde ! inkl eksosen alt kom på 18000 ! 3-4 uker leverings tid Grunn til denne ikke ble vist, var at siden manglet i rieger katalogen jeg så i ^^
[space] Posted March 25, 2008 Posted March 25, 2008 hm, den på bildet over her er vel en m3? Bare litt usikker på om det vil passe bilen din? m3 fangern fra Rieger ser litt "lubben" ut i forhold til den orginale m3fangeren (og m3 replica fangern) Bildet over viser orginal m3 fanger med add-on leppe. (Delen innenfor de røde strekene)
Recommended Posts