S.Arnesen Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 Lurer på om jeg kan klippe og lodde ringene på parklys ledningene som er orginalt? eller vil jeg få en melding om at pærene er ødelagte da? tenkte bare å koble pluss og minus på kabene som går til de orginale parklys hylsene. etter boksen til angel eyes'ene da sef...
awt Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 Jeg gjorde som du sier her. Klippet bare kontaket og tok på en skjøtehylse. Har ikke fått noen feilmeldinger på grunn av dette. Pass bare på å koble pluss på pluss, og minus på minus (jeg gjorde feil på dette på det ene paret, men ingenting ble ødelagt).
S.Arnesen Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Skrevet Mars 25, 2008 ok... da får jeg se om det blir montering i kveld:)
Johnny Bravo Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 Jeg også gjorde dette. Kobler du feil så lyser det i blinklyset ditt og ringene er døde, men ingen varige mèn som jeg har observert Jeg tok bare stikkene fra ballastene og trykte de inn i den kontakten som gikk orginalt til parklys da. Slipper å klippe i ledningsnettet da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå