Sommerfelg Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Dette er bare helt tragisk. Den/de skyldige fortjener et nakkeskudd..
Larsinnj Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 fortjener faen meg skuddpremie, greit nok å kaste en 3g tung stein, forsatt ikke smart meg en faens stubbe.. hva forventer de skal skje? Synns egentlig ikke at det er greit nokk å kaste en 3 kg tung stein på biler jeg. Helt utrolig at folk får seg til å gjøre noe sånnt.
vetu03 Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Drit i å kast noen verdens ting på biler sier jeg:p hehe!! Men en stubbe var drøyt!
///Lasse.B Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 kødder du me meg ell? hva fan....erre mulig. hvor sjuk err'u ikke da, hvis du syntes det er "fett" å kjippe en feit stubbe i tryne på noen som kjører på en bane? Skulle lina de ansvartlig opp på rekke på det raskeste partiet å meia dem ned i straff....tann for tann, øye for øye
Stian Børresen Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Jeg lurer nå på en liten ting her, hvor vanskelig er det for politiet å finne ut hvem som kommer drassende med en trestubbe over en slik bro? vil tro noen har høyna litt på ene brynet om det kommer en kar eller noen unger med en stubbe på skuldra? En annen ting er hva i helvete du tenker når du hiver en trestubbe utenfor en bro på dette viset? fatter å begriper ikke hva slags stimuli en person har av å gjøre dette, bortsett fra å være riv ruskende gal i hodet
Bimmerlars Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 kødder du me meg ell? hva fan....erre mulig.hvor sjuk err'u ikke da, hvis du syntes det er "fett" å kjippe en feit stubbe i tryne på noen som kjører på en bane? Skulle lina de ansvartlig opp på rekke på det raskeste partiet å meia dem ned i straff....tann for tann, øye for øye Dette skjedde ikke på en løpsbane. Autobahn er motorveien i Tyskland. Ekkelt å se blodet på dashbordet.. Herregud så syk verden er, eller mer korrekt noen av di som befinner seg i den
Gjernes Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 Kan jo umulig være voksne folk som har gjort dette. Men når folk ikke har evnen til å tenke kosekvenser så er det sånn det kan gå. I og med at det var flere på broen, så må vell noen "sprekke" før eller siden så den skyldige blir tatt. Regner med at det sitter en der ute med utrolig dårlig samvittighet og dårlig selvbilde. Tragisk ulykke
D.C.V Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 Tragisk Håper de blir tatt og nagla fast på Autobahn så noen kan kjøre over de/den...
Frode D Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 Syyyykt! Håper de har dødsstraff i Tyskland og de som har gjort dette blir tatt. Verken mannen eller ungene kommer jo til å få problemer med både å kjøre bil og diverse. Være redd for at ting skal falle i hodet på dem Syke folk som gjør slikt. Syns ikke det er greit å kaste en 3g stein engang. Kan jo går rett gjennom ruta og inn i hodet på en..
///Lasse.B Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 assy skrev:kødder du me meg ell? hva fan....erre mulig. hvor sjuk err'u ikke da, hvis du syntes det er "fett" å kjippe en feit stubbe i tryne på noen som kjører på en bane? Skulle lina de ansvartlig opp på rekke på det raskeste partiet å meia dem ned i straff....tann for tann, øye for øye Dette skjedde ikke på en løpsbane. Autobahn er motorveien i Tyskland. gikk litt fort, hehe tenkte på ringen jeg vett xD
bmwrasaren Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 I helsike! Håper de finne den jævelen! Og når de finner personen så bør de stroppe han fast inni en bil, og få han til å kjøre i 200 km/t og så kan folk stå på samtlige bruer og kaste stubber ned på han! Få knust han skikkeligt! Må være helt forferdelig for de som satt på i bilen, kommer aldri til å bli seg selv igjen
[space] Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Skrevet Mars 27, 2008 Tenker han sjaføren får litt angst for å kjøre under broer igjen... Er skeptisk selv jeg når jeg ser folk står på broer over veien. Er jo flere episoder både med selvmord og grus- og snøballkasting en har hørt om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå