Gå til innhold

*** www.BIMMERS.no HED/OPP *** Oppdatert med bilder, side 82


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen her som skal til valle hovin 25 april? Prøve å få til noe felles kjøring dit i år?

Jeg stiller med e30 i år :D .. Med prøveskilt :?:?

Du har ikke tilfeldigvis plass til en stakkar? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som skal til valle hovin 25 april? Prøve å få til noe felles kjøring dit i år?

Hva skjer på Valle Hovin? :)

Vårmønstring i bmwccn. Ganske mye gromt der, så absolutt verdt å ta seg en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som skal til valle hovin 25 april? Prøve å få til noe felles kjøring dit i år?

Jeg stiller med e30 i år :D .. Med prøveskilt :?:?

Supert tom erik :D Lyst til å kjøre e-30 jeg også, men sikkert noen fra vegvesenet som kommer til å stå langs veien å lage kvalme fordi vi liker bil :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som skal til valle hovin 25 april? Prøve å få til noe felles kjøring dit i år?

Hva skjer på Valle Hovin? :)

Vårmønstring i bmwccn. Ganske mye gromt der, så absolutt verdt å ta seg en tur.

hmmm... tror faktiskt jeg skal rulle bort en tur selv. Noen som vet når det starter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som skal til valle hovin 25 april? Prøve å få til noe felles kjøring dit i år?

Jeg stiller med e30 i år :D .. Med prøveskilt :?:?

Du har ikke tilfeldigvis plass til en stakkar? :D

Jo det har jeg vis alt går i orden.. :D Mangler litt småtteri på bilen men renger med at jeg får fiksa det til 25 :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som skal til valle hovin 25 april? Prøve å få til noe felles kjøring dit i år?

Jeg stiller med e30 i år :D .. Med prøveskilt :?:?

Supert tom erik :D Lyst til å kjøre e-30 jeg også, men sikkert noen fra vegvesenet som kommer til å stå langs veien å lage kvalme fordi vi liker bil :roll:

Ja det er vel kansje best og unngå det.. Sjelden man blir enige med dem :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Meste er jo godkjent da, men ikke senk pluss interiør, så henger seg sikkert opp i det #-o Så får se om noen med grom bil vil la meg sitte på ellers blir det å kjøre femmer skuta mi da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må få satt opp en tidsplan slik at vi kan møte andre som har tenkt seg dit på turen nedover. Vi skal hvertfall møte folk/biler på Moelv og Hamar. Det er sikkert mange andre som kan slutte seg til der også. De ifra Gjøvik kunne sikkert mott oss på Moelv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...