Gå til innhold

*** www.BIMMERS.no HED/OPP *** Oppdatert med bilder, side 82


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

30dager i fengsel er også noe en dessverre må ta med seg ja.

Da må promillen ha vært over 1, så det er nok ingen fare. Betinget kan det bli da, i tillegg til en saftig bot og 1-2 år som fotgjenger.

Snakk om å få livet snudd på hodet ila noen sekunder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30dager i fengsel er også noe en dessverre må ta med seg ja.

Da må promillen ha vært over 1, så det er nok ingen fare. Betinget kan det bli da, i tillegg til en saftig bot og 1-2 år som fotgjenger.

Snakk om å få livet snudd på hodet ila noen sekunder..

huff ja det er nok ikke noe moro nei. etter fest prøver jeg og ungå og kjøre dagen etter. men det er fort gjort. men vi får krysse fingtra får at du får den igjen før :wink: hvordan blir det med E30en da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette er det verste jeg har opplevd i livet mitt.. Ja, det er fort gjort..derfor anbefaler jeg ALLE til å la bilen stå hele dagen etter eller iallefall ha en stabil promillemåler i baklomma. Dette her unner jeg ingen her iallefall.

E30'n blir beholdt, men Audi'n derimot kommer nok til å selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det skjedd det som ikke skulle skje. Jeg har mista lappen.

Neeei, det er surt da! Også rett før sesongstart. Da må du ordne deg sjåfør på M-tech2en til sommeren da så du kommer deg rundt på treff iallefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo kjøpe den jeg og kjøre den rundt på noen av treffene. :) hehe. Blir vel ikke noe skilt på min i år, så hadde vært greit med en med skilt..

Jeg handler jeg. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at den kommer for salg gitt. Har vurdert det flere ganger, men så fort jeg åpner garasjeporten for å se på den eller hvis jeg tar meg en kjøretur så blir et evt salg plutselig helt uaktuelt.. Håpløst :P Men jeg får se..man vet jo aldri.

Derimot en sjåfør for å komme meg på treff gidder jeg ikke :) Da sitter jeg heller på med noen andre, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai ai. Dette var leit å høre.

Nå vet jeg ikke hvor mye du var over, men erfaringsmessig bruker de å være greie hvis det ikke er over 0,5, og du kan gjøre det "relativt sannsynlig" at du ikke har drukket innen den allminnelige 12 timers regelen.

Flaks du møtte på en normal politibetjent også. Ting kan se ganske sprikende ut med "feil" betjent, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller med e30 i år :D .. Med prøveskilt :?:?

Du har ikke tilfeldigvis plass til en stakkar? :D

Jo det har jeg vis alt går i orden.. :D Mangler litt småtteri på bilen men renger med at jeg får fiksa det til 25 :o

Toppers! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...