Gå til innhold

*** www.BIMMERS.no HED/OPP *** Oppdatert med bilder, side 82

Anbefalte innlegg

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja, det er veldig morro å få møtt noen likesinnede, mange koselige folk :) En dag skulle vi prøvd å fått til no øldrikking også, det kunne vært morro!

Skrevet

Ahe^^ I helga skal jeg bare slappe av tror jeg, men jeg er lett med en annen helg =D Bare kjipt at hamar egentlig er ett kjipt sted å drikke ute =(

Skrevet

Hadde vært morro det, men tror folk trenger varsel litt på forhånd. Og som sagt så er hamar ræva ang. utesteder :evil:

Skrevet
stemmer for at hamar folka (og de som har lyst) møtes til drikking i helga :)

Klar jeee a! :D

Feire bursdag i Hamar på lørdan jeg, så dere får se etter han som er fullest og gjør ting han ikke klarer/burde gjøre :lol:

Skrevet

Er jo treff på Lillehammer neste gang, så passer jo bra med litt øl også. Er jo ikke ulovlig det. :D Kunne vært artig det. Få sjåfører på bilene da. hehe.

Skal oppdatere ang det treffet på første siden snart nå.

Skrevet

Kunne ha arrangert et litt større sosialt bimmerstreff i Elverum da, med overnatting (øl, grilling og hva fantasien byr ) på Elverum Camping og kanskje kjøring på Vålerbanen? Hmm hmm...

Skrevet
Kunne ha arrangert et litt større sosialt bimmerstreff i Elverum da, med overnatting (øl, grilling og hva fantasien byr ) på Elverum Camping og kanskje kjøring på Vålerbanen? Hmm hmm...

Koster det ikke 20 tusen og leie bana for en dag da? mener og ha hørt det.. Da bør det jo bli no folk ellers blir det dyr bane kjøring

Skrevet

Vi er vel så og si CCN-medlemmer alle sammen, da... Det burde kunne gå ann å få til noe. Øl og grilling er i hvertfall gratis. Det var bare et forslag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...