Gå til innhold

Nye dekk til sommer'n

OKSE318IS
 Share

Anbefalte innlegg

www.dekkonline.com..Jeg går nok for dunlop sportmaxx!Hatt det 2 sesonger nå og er veldig fornøyd.

takk for tipse :) mn finner ikke den typen, er ikke sikkert de finnes til min dekk dimensjon :P 205/50/15 noe jeg har forstått egentli er ganske sjelden dim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.dekkonline.com..Jeg går nok for dunlop sportmaxx!Hatt det 2 sesonger nå og er veldig fornøyd.

takk for tipse :) mn finner ikke den typen, er ikke sikkert de finnes til min dekk dimensjon :P 205/50/15 noe jeg har forstått egentli er ganske sjelden dim.

Kjør 195/50-15 eller 205/45-15 da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har prøvd maaaaaange dekk typer i forskjellige dimensjoner.. men til BMW så er det kun 1 type dekk som jeg kan si jeg er 100% fornøyd med og det er TOYO Proxes.... utrolig gode på våt veibane, har aldri følt meg tryggere, og en utrolig go sliteevne.. kjørte sist med 225/40-18 og kjørte over 2500mil på motorvei og svingete trønderveia og det var fremdeles dekk ijen når æ solgt bilen.. så jeg anbefaler TOYO fremfor alt..

ta kontakt med StylingTech.. de er norges billigste på Toyo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toyo er fin-fine dekk, men de etes forholdsvis kjapt. Er myke og fine, men varer ikke mer enn en sesong for meg i alle fall.. iom at dekka ikke er gratis skal jeg se om jeg finner noen som varer litt lenger i år.. 265/35/18 gjør at man tenker litt økonomisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk Interdekk.no de har dimensjonen din til en grei penge.

Jeg har kjørt på Uniroyal Rainsport 1 i to år nå på min E39, og regner med de klarer seg i sommer også, dvs. de greier godt over 30000km og det er vel greit i dimensjon 235/45/17. Ellers så er vel Michelin slitedekk.

Lykke til med handel. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har prøvd maaaaaange dekk typer i forskjellige dimensjoner.. men til BMW så er det kun 1 type dekk som jeg kan si jeg er 100% fornøyd med og det er TOYO Proxes.... utrolig gode på våt veibane, har aldri følt meg tryggere, og en utrolig go sliteevne.. kjørte sist med 225/40-18 og kjørte over 2500mil på motorvei og svingete trønderveia og det var fremdeles dekk ijen når æ solgt bilen.. så jeg anbefaler TOYO fremfor alt..

ta kontakt med StylingTech.. de er norges billigste på Toyo :)

Du får foresten TOYO proxes dekkene billigere på dekkonline ;p

de var vertfall billigere i dr til min profil, og dr er prisene inkl. frakt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler dekkonline.com. Har handlet to dekksett der tidligere, og har akkurat (for noen minutter siden) bestilt fire 20" dekk der.

Men dekktype spørs jo litt etter prisklasse..

Jeg gikk for Falken FK-452 denne gangen. De har blitt bredere enn FK-451 (som var smale sammenlignet med alt annet), og er visst nok mye bedre på både grep og støy enn 451 var. Prismessig er de en god del rimeligere enn de dyreste, og i dimensjonene jeg bestilte er det snakk om MYE penger.

Har forøvrig kjørt Nankang NS-II tidligere, og syns det også fungerte bra. Lite lyd og lite sporing. Meget godt grep på tørr vei, litt verre når det var vått, men fortsatt OK.

Av billigmerkene er det disse to jeg er komfortabel med å velge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... fant ikke Toyo på dekkonline.com...

men det er bare å ta kontakt og sende link til ST så får du garantert bedre pris... kan hende han også har dekk av andre produsenter også... prøvde yokohama s drive ifjor... funke greit som skrense dekk på breisladden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... fant ikke Toyo på dekkonline.com...

men det er bare å ta kontakt og sende link til ST så får du garantert bedre pris... kan hende han også har dekk av andre produsenter også... prøvde yokohama s drive ifjor... funke greit som skrense dekk på breisladden ;)

Ja de har ikke alle merkene til alle dekk dim.

er en del dekk jeg ikke finner til min dim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...