OKSE318IS Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Hei! tenke jeg skulle starte et tema for Hvilken dekk type folk anbefaler Jeg leter selv etter nye sommer dekk og greier ikke helt bestemme meg for hva jeg skal velge. Tips om gode internettsider å kjøpe dekk på er og hyggeli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 www.dekkonline.com..Jeg går nok for dunlop sportmaxx!Hatt det 2 sesonger nå og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OKSE318IS Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2008 www.dekkonline.com..Jeg går nok for dunlop sportmaxx!Hatt det 2 sesonger nå og er veldig fornøyd. takk for tipse mn finner ikke den typen, er ikke sikkert de finnes til min dekk dimensjon 205/50/15 noe jeg har forstått egentli er ganske sjelden dim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 www.dekkonline.com..Jeg går nok for dunlop sportmaxx!Hatt det 2 sesonger nå og er veldig fornøyd. takk for tipse mn finner ikke den typen, er ikke sikkert de finnes til min dekk dimensjon 205/50/15 noe jeg har forstått egentli er ganske sjelden dim. Kjør 195/50-15 eller 205/45-15 da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerdude Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 har prøvd maaaaaange dekk typer i forskjellige dimensjoner.. men til BMW så er det kun 1 type dekk som jeg kan si jeg er 100% fornøyd med og det er TOYO Proxes.... utrolig gode på våt veibane, har aldri følt meg tryggere, og en utrolig go sliteevne.. kjørte sist med 225/40-18 og kjørte over 2500mil på motorvei og svingete trønderveia og det var fremdeles dekk ijen når æ solgt bilen.. så jeg anbefaler TOYO fremfor alt.. ta kontakt med StylingTech.. de er norges billigste på Toyo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Toyo er fin-fine dekk, men de etes forholdsvis kjapt. Er myke og fine, men varer ikke mer enn en sesong for meg i alle fall.. iom at dekka ikke er gratis skal jeg se om jeg finner noen som varer litt lenger i år.. 265/35/18 gjør at man tenker litt økonomisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OKSE318IS Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 Får forholdsvis billige dekk til min profil (205/50/15) Er det noen som har erfaring med Yokohama s.drive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knudsen Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Goodyear Eagle F1 har jeg nettopp kjøpt og testa mens det har vært tørt og mer enn vått nok. Synes det er bar saker...hittil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainn Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Sjekk Interdekk.no de har dimensjonen din til en grei penge. Jeg har kjørt på Uniroyal Rainsport 1 i to år nå på min E39, og regner med de klarer seg i sommer også, dvs. de greier godt over 30000km og det er vel greit i dimensjon 235/45/17. Ellers så er vel Michelin slitedekk. Lykke til med handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OKSE318IS Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 har prøvd maaaaaange dekk typer i forskjellige dimensjoner.. men til BMW så er det kun 1 type dekk som jeg kan si jeg er 100% fornøyd med og det er TOYO Proxes.... utrolig gode på våt veibane, har aldri følt meg tryggere, og en utrolig go sliteevne.. kjørte sist med 225/40-18 og kjørte over 2500mil på motorvei og svingete trønderveia og det var fremdeles dekk ijen når æ solgt bilen.. så jeg anbefaler TOYO fremfor alt..ta kontakt med StylingTech.. de er norges billigste på Toyo Du får foresten TOYO proxes dekkene billigere på dekkonline ;p de var vertfall billigere i dr til min profil, og dr er prisene inkl. frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Anbefaler dekkonline.com. Har handlet to dekksett der tidligere, og har akkurat (for noen minutter siden) bestilt fire 20" dekk der. Men dekktype spørs jo litt etter prisklasse.. Jeg gikk for Falken FK-452 denne gangen. De har blitt bredere enn FK-451 (som var smale sammenlignet med alt annet), og er visst nok mye bedre på både grep og støy enn 451 var. Prismessig er de en god del rimeligere enn de dyreste, og i dimensjonene jeg bestilte er det snakk om MYE penger. Har forøvrig kjørt Nankang NS-II tidligere, og syns det også fungerte bra. Lite lyd og lite sporing. Meget godt grep på tørr vei, litt verre når det var vått, men fortsatt OK. Av billigmerkene er det disse to jeg er komfortabel med å velge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerdude Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 hmmm... fant ikke Toyo på dekkonline.com... men det er bare å ta kontakt og sende link til ST så får du garantert bedre pris... kan hende han også har dekk av andre produsenter også... prøvde yokohama s drive ifjor... funke greit som skrense dekk på breisladden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
98.520ia Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Har brukt Bridgestone Potenza i alt ifra 16 til 19 på forskjellige BMW`er...er meget godt fornøyd med de. En go kombinsajon av alt, samt at jeg syntes grep på tørr asfalt var uslåelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Bridgestone potenza hva da? Det finnes jo sånn ca tusen forskjellige potenza.. Samme med toyo proxes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OKSE318IS Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 hmmm... fant ikke Toyo på dekkonline.com...men det er bare å ta kontakt og sende link til ST så får du garantert bedre pris... kan hende han også har dekk av andre produsenter også... prøvde yokohama s drive ifjor... funke greit som skrense dekk på breisladden Ja de har ikke alle merkene til alle dekk dim. er en del dekk jeg ikke finner til min dim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå