Deep Dish Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Gratulerer med ny grombil.. Hvor mange ganger har du prøvd å finne tenningslåsen på høyresiden.? Regner med det tar litt tid å vende seg til å må starte bilen med venstrehånden.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 2, 2008 Forfatter Share Skrevet April 2, 2008 Gratulerer med ny grombil.. Hvor mange ganger har du prøvd å finne tenningslåsen på høyresiden.? Regner med det tar litt tid å vende seg til å må starte bilen med venstrehånden.! Det er ikke naturlig å holde nøkklen til bilen i venstre hånd! Blir litt gal av det! Med tanke på felger så er det mange tanker! kahn felgene passer bedre på sorte biler synes jeg. og de techart felgene tør jeg ikke på en sølv bil. I neste uke skal jeg betlae det myndigheten skal ha av kroner. Får da sette meg ned å se ordentlig på regnestykket og se om det blir en liten senk og eventuelt 19! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 Gjennom fotografene på jobben har jeg fått tatt noen bilder som jeg har blitt meget fornøyd med. tenkte jeg skulle dele det med dere selv om det er "feil" merke! Ett bytte av bil er på trappen og da kommer jeg garantert tilbake til bayern. Med mindre jeg vinner i lotto og kan kjøpe en 997 gt3rs som er drømme bilen. Her er noen av bildene gutta tok. Må bare banne i kirken, men det er faen meg en helt fantastisk bil. Men føler at jeg må komme meg på riktig spor. Porsche er helt fantastisk det samme er BMW. Skulle bare kunne hatt begge deler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Sikle... Folk kan snakke om Lamborghini og Ferrari så mye de vil. Det er likevel ingen av dem som kommer opp mot 911! Kanskje ikke den raskeste eller dyreste, men utvilsomt den med mest sjel og må-ha-begjær for min del. Skulle ønske jeg var i dine sko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Det her ble utrolig bra! Må bare legge til, flotte bilder! Om du vet noe av utstyret som har blitt brukt, kunne du sendt meg en liten pm med det? Beklager off-topic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Dette var gromme bilder, flott med den lyssettingen. Er det en proff dere bruker på jobben eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jDG Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Nydelig bil, og flotte bilder! Jeg skal ha en Porsche i løpet av livet jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Gratulerer med en skjønnhet jeg kan drømme om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Grattis med digg bil og noen fantastiske bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2008 Nydelig bil, og flotte bilder! Jeg skal ha en Porsche i løpet av livet jeg også! Hva med nå? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13976864&sid=xz5cabiROZ9469540&WT.svl=Link E.H.D: Ja det er fotografene som vi bruker på jobben. De tar bilder for mange av de store bilfirmaene i oslo. SteffenM2: Ja skal høre med de. ErikL: Helt enig med deg. Ferrari og lambo er rått, men har ikke den samme sjelen. Ikke det at jeg hadde hatt mulighet til å ha det heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå