Gå til innhold

Hvilket skilt liker du best av de nye?  

94 stemmer

1. 1. Hvilket skilt liker du best av de nye?

• 1. nye med N og norsk flagg.
      44
    • 2, eller det uten dette
      52

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vil et uten flagg, men det får man ikke så mener dere jeg skal beholde det eldste skiltet som jeg har. som er skrapet opp, masse steinsprut. det er det skiltet med store nr og ingen kant likson.... så tror jeg heller betaler 500kr for noen med flagg da jeg ikke har muligheten til og få de uten flagget.

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Min kommende norske bil skal ha skilter med flagg... det er vel bare Danmark igjen i hele Europa som ikke har deres Dannebrog eller EU-stjerner med DK i midten på skiltene... :roll:

Skrevet
Jeg skal kun ha flagg på bilen min 1 dag i året og det er på 17. Mai. De skal stå i grillen på bilen og aldri på skiltet!

Riktig Julian :P

Trøndersk kultur :)

Jeg har flagg på min BMWCCN norway da :P

Må til strandveien å hente BMWCCN avd. trøndelag :D

Skrevet
det jeg fikk til svar var at:

de laget kun de med flagg nå så da fikk du en klisterlapp sammen med skiltene som kunne settes på elns. jeg spurte om at man fikk de andre også, men da sa a bare nei. kun de med flagene. så da går det ikke noe annet enn de med flaggene. for jeg tror det med men klisterlapp blir stygt. .. så valget faller da til med flagg.

Så da kan du jo tenke deg hva man skal gjøre den dagen Norge blir medlem av EU... noen har forsøkt å være litt føre var... :wink:

Skrevet
de som har nye skilt ser ut som polakker med en gang så jeg er for de gamle

Nye uten flagg også..? ;) Diskusjonen går vel på de nye skiltene med eller uten flagg. Synes at mine som er av nytypen uten flagg og midtstilt er veldig fine og rene å se på.

Skrevet

På BT i Trondheim spurte de ikke om jeg ville ha med eller uten flagg, de leverte med flagg. Greit nok på min bil med det flagget, så lenge jeg slipper de stjernene...

Skrevet

Spørs akkurat hva slags bil det er :) Liker best de uten flagg, men er ikke fint hvis de ikke er midtstilt!

Likte skiltene jeg hadde på gamlebilen:

8y5qxzgecprqs8rdrqc3.jpg

VS de jeg har nå:

jpptvjrzg03ud90fdequ.jpg

Skrevet
Det man skulle ha gjort, er å fått laget ett klistermerke med BMW logoen og klistret over flagget..! :bmw:

Det får du der hvor de selger bmw mc'er. Motorhuset?

Jeg bestillte skilt uten flagg, fikk det IKKE midtstilt...

Så jeg kjøpte to små bmw logoer å satte på, det ble ganske bra synes jeg.

Har du bilder av dette?

Selv har jeg skilt med flagg og syns dette er pene skilt. Har byttet ut samtlige av mine gamle skilt mot de nye med flagg.. :)

Slik ser det ut hos meg :

q0hxvkyh38uhtt1hxbby.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...