viplash Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Hei. Jeg sitter her og skal svi ut en ultimat rå bil cd. Og trenger derfor litt tips til hvilke låter og bruke på cdn. For meg er to låter selv skrevne: - DragonForce - Through The Fire And Flames - Metallica - One Ellers noen gode forslag?
ErikS Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Akkurat musikksmak er så forskjellig, så jeg våger ikke å anbefale deg noe selv. Men ta en titt på disse to gamle trådene å se om du får noen gode tips: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4693 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=61831
Schnellfahren Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Richard Wagner - ride of the valkyries Evt introen til "Walker, Texas ranger" på repeat
steffen- Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 i dag så hørte jeg den nye beat it låta til jackson og fergie. jeg synes den var bra ; )
viplash Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 i dag så hørte jeg den nye beat it låta til jackson og fergie. jeg synes den var bra ; ) Den er bra den Begynner og bli litt gammal da, men bra er den
Terje325i Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Richard Wagner - ride of the valkyriesEvt introen til "Walker, Texas ranger" på repeat introen til walker texas ranger er hard
viplash Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 Glenn Lyse - Guilty Den er faktisk ganske alltight
Astri Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Sjekk ut denna linken her: http://www.superstreet.no/forum/viewtop ... 42&start=0 Timbaland- Apologize Muse- knights of Cydonia Duffy- Mercy Altså det kommer jo ann på musikk smak og humør egentlig. Men dei 3 eg har nevnt e noe så går ofte på repeat i min bil for tiå. Må barra få meg ein liten sub baki og få kobla opp 6x9'ane mine så eg får skikkelig lyd snart. Men sjekk opp den linken eg la inn. Masse goe tips der.
Fredrik Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Som de fleste kanskje vet flyter Donau gjennom store deler av det sydlige Tyskland på sin ca. 2900 km lange vei fra de tyske Schwartzwald fjellene i vest til Sortehavet i øst... så jeg slår til med en 140 år gammel "poplåt" (vals) av Johann Strauss II. "An der schönen blauen Donau" må sammen med Wagner´s "Die Walküre" være Tyskland og Østerikes felles forståelse av ytterlighetene i tradisjonell klassisk musikk/opera. Herbert von Karajan var likeledes en legende som dirigent for flere av verdens mest kjente orkestere. Jeg kunne egentlig godt tenke meg en tur gjennom det sydlige Tyskland inkl. Alpene i en E91 335i med BMW Individual High End Audiosystem (eller noe i den duren) med "An der schönen blauen Donau" på full guffe...
viplash Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 Da har jeg laget litt av cdn. Men bare fylt 250mb av 750mb.. Inne holder følgende artister så langt. CC Cowboys Richard Wagner Michael Jackson med Fergia Michael Jackson med Akon Limp Bizkit Phantom Of The Opera en elelr annen låt Duffy 50 Cent Guns N' Roses Guano Apes Madrugada Def Leppard The Proclaimers Dum Dum Boys Fragma Green Day Noemi Seigmen Raga Rockers More to come
Steffan C Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Ingen dum liste dette viplash . Og så får du laste ned alle podcastene til Radioresepsjonen på P3, så ler du hele veien hjem bak rattet! Ingen over, ingen på siden .
Sommerfelg Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Ingen dum liste dette viplash .Og så får du laste ned alle podcastene til Radioresepsjonen på P3, så ler du hele veien hjem bak rattet! Ingen over, ingen på siden . Steinar,Tore og Bjarte!
viplash Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 Ingen dum liste dette viplash .Og så får du laste ned alle podcastene til Radioresepsjonen på P3, så ler du hele veien hjem bak rattet! Ingen over, ingen på siden . Har ikke fått noe fra den bmw klubben enda. og jeg er klar for treff. ny singel og greier. frihet til og holde på med bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå